خبرگزاری کار ایران

فهرست تورهای بدروم با قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۲۵

تورهای بدروم بهترین انتخاب برای کسانی هستند که از سفر به شهرهای ساحلی لذت می‌برند. این شهر در جنوب کشور ترکیه قرار گرفته است و طبیعتی بکر و زیبا دارد. بسیاری از شما تصاویر شهر بدروم را در مجله‌ها و سایت‌های مختلف با خانه‌های سفید و سقف‌های آبی‌رنگ دیده‌اید. این شهر توریستی هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان‌ است. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر با تورهای خارجی هستید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید. مطالعه این مطلب برای کسانی که می‌خواهند تورهای بدروم را بخرند، مفید خواهد بود.

 

پرطرفدارترین تورهای بدروم کدام‌ها هستند؟

با کمی جستجو در سایت‌های رزرو اینترنتی تور یا مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی متوجه تعداد زیادی تورهای بدروم در هفته‌های آخر سال و ایام تعطیلات نوروزی خواهید شد. این تورها تنوع بسیار زیادی دارند. به‌عنوان‌مثال برخی از‌ آن‌ها تورهای شش‌روزه با اقامت در بهترین هتل‌های پنج ستاره هستند که قیمتشان بسیار زیاد است. برخی دیگر نیز تورهای سه‌روزه با اقامت در هتل‌های معمولی هستند که بهترین انتخاب برای افرادی با بودجه محدود به شمار می‌روند. با توجه به تعداد زیاد تورهای بدروم در روزهای انتهایی سال، ما چند نمونه از بهترین تورها را برای سفر به این شهر ساحلی به شما معرفی می‌کنیم. این تورها به شرح زیر هستند.

تور بدروم هتل دیاموند

تور بدروم هتل دیاموند یک انتخاب جذاب برای علاقمندان به تورهای خارجی است. هتل دیاموند همه امکانات رفاهی و تفریحی برای اقامت رؤیایی در شهر بدروم را دارد. شما می‌توانید در این هتل انواع تفریح‌های آبی مانند جت اسکی و غواصی را تجربه کنید. همچنین مسافران هتل در طول اقامتشان در هتل دیاموند می‌توانند از صبحانه، ناهار و شام رایگان رستوران هتل استفاده کنند. پذیرش 24 ساعته، زمین‌های ورزشی، سالن بدن‌سازی، استخر، ساحل اختصاصی و اتاق‌هایی با چشم‌انداز فوق‌العاده و رو به دریا از دیگر ویژگی‌های هتل دیاموند بدروم به‌حساب می‌آیند. تورهای هتل دیاموند با پروازهای آنادولوجت و ترکیش ایرلاینز انجام می‌شوند. همچنین بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگان از دیگر ویژگی‌های تورهای بدروم هستند. شما در هنگام رزرو اینترنتی تور می‌توانید همه جزئیات مربوط به پرواز، هتل و خدمات تور را ببینید. در حال حاضر هزینه تور شش‌روزه بدروم هتل دیاموند برای دو نفر بزرگسال حدود 60 تا 70 میلیون تومان است.

فهرست تورهای بدروم با قیمت

تور بدروم هتل تایتانیک دلوکس

اگر در انتخاب تور سخت‌گیر هستید و می‌خواهید همه‌چیز از نظر کیفیت در بالاترین سطح باشد، تور هتل تایتانیک دلوکس را انتخاب کنید. این هتل پنج ستاره جزو یکی از زیبا‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های بدروم محسوب می‌شود. همه‌چیز در این هتل خاص و منحصربه‌فرد است. از ظاهر ساختمان هتل گرفته تا اتاق‌ها و سوئیت‌ها توسط بهترین طراحان دنیا طراحی و ساخته شده‌اند.

این هتل پنج ستاره امکانات لازم برای تفریح‌های آبی مختلف مانند ماهیگیری، قایق‌سواری، غواصی و ورزش‌های ساحلی را دارد. شهربازی کودکان، رستوران‌ها و کافه‌های باکیفیت، حمام ترکی، اتاق ماساژ، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی از دیگر امکانات هتل تایتانیک دلوکس هستند. تورهای این هتل هم با ایرلاین‌های کشور ترکیه انجام‌ می‌شود. بااین‌حال در برخی مواقع امکان انتخاب پرواز رفت‌وبرگشت با ایرلاین‌های ایرانی هم وجود دارد. شما می‌توانید جزئیات برگزاری تور را در سایت‌های معتبر رزرو اینترنتی تورهای ترکیه ببینید. هزینه تور شش‌روزه هتل تایتانیک بدروم از مبدأ تهران در اسفندماه سال 1402 به ازای دو نفر بزرگسال حدود 150 تا 165 میلیون تومان است.

فهرست تورهای بدروم با قیمت

تور بدروم هتل رویال آسارلیک بیچ

بدون شک یکی دیگر از بهترین تورهای بدروم، تور هتل رویال آسارلیک بیچ است. این ریزورت ساحلی، فضایی آرام و بسیار زیبا دارد. در هتل رویال آسارلیک بیچ امکانات رفاهی کاملی برای آسایش بیش‌تر مسافران فراهم شده است. همه مسافران هتل در طول اقامتشان می‌توانند از ساحل اختصاصی، استخرهای روباز و سرپوشیده و تفریح‌های آبی استفاده کنند.

سرو غذا در اتاق، پذیرش 24 ساعته، امکان اجاره اتومبیل، آرایشگاه مردانه و زنانه، اتاق بازی مخصوص کودکان، سالن بیلیارد و بدن‌سازی و... از جمله امکانات هتل پنج ستاره رویال آسارلیک بیچ هستند. رستوران این هتل نیز جزو بهترین رستوران‌های شهر بدروم به‌حساب می‌آید و شما می‌توانید انواع غذاهای ترکی، دریایی و بین‌المللی را در این رستوران سفارش دهید. همچنین برخی از تورهای بدروم رویال آسارلیک بیچ با صبحانه رایگان و برخی دیگر به‌صورت یو آل هستند.

هزینه تور شش‌روزه بدروم هتل رویال آسارلیک بیچ نیز در روزهای انتهایی سال 1402 برای دو نفر بزرگسال حدود 75 تا 80 میلیون تومان است. در ضمن مانند بسیاری از تورهای دیگر، پروازهای رفت‌وبرگشت توسط ایرلاین‌های ترکی انجام می‌شود. سایر جزئیات تور را می‌توانید در هنگام رزرو اینترنتی ببینید.

تورهای بدروم را از کجا بخریم؟

سایت‌های اینترنتی زیادی برای خرید تورهای بدروم وجود دارند. برخی از این سایت‌ها شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند و برخی دیگر نیز از نظر تنوع تورهای خارجی بی‌نظیر هستند. سایت علی بابا به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های فروش تورهای داخلی و خارجی می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید تورهای شهر بدروم باشد.

همچنین شما علاوه بر خرید تور می‌توانید به‌طور جداگانه بلیط پرواز به مقصد شهر موردعلاقه‌تان را بخرید و هتل رزرو کنید. در ضمن برای دریافت ویزای توریستی هم می‌توانید روی خدمات تیم علی بابا حساب ویژه‌ای‌ باز کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز