خبرگزاری کار ایران

۱۰ دلیل مهم برای استفاده از بولتن اقتصادی دلتا کالج در معاملات فارکس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۸۶

موفقیت در فارکس در گرو اتخاذ تصمیمات آگاهانه و دقیق است. از همین رو بولتن اقتصادی دلتا کالج، برای معامله‌گرانی که به دنبال انجام معاملات پرسود هستند، به عنوان یک منبع اساسی و جامع کاربرد دارد. از آنجایی که تریدرها در دنیای فارکس با حجم زیادی از اطلاعات دست و پنجه نرم می‌کنند، این بولتن اقتصادی می‌تواند با ارائه تحلیل‌های آماده، پیش‌بینی‌های دقیق، پوشش اخبار مهم و آموزش‌های کاربردی، همچون یک چراغ راه باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۰ دلیل مهمی را بررسی کنیم که باعث می‌شود استفاده از این بولتن برای انجام معامله در فارکس برای هر تریدری ضروری باشد.

 

۱- ارائه مقاله تحلیل بنیادی یا فاندامنتال

برای هر معامله‌گری ضروری است تا تاثیرگذارترین دولت‌ها و اتحادهای اقتصادی را بشناسد؛ و بداند که هر کدام از آن‌ها چگونه روی ارزش کامودیتی‌ها و نمادهای مختلف تاثیر می‌گذارند. با این حال، تحلیل بنیادی سازوکار این گروه‌ها کاری بسیار دشوار است که سخت می‌توان آن را به تنهایی انجام داد. این جاست که مقاله فاندامنتال بولتن اقتصادی دلتا کالج به دادتان می‌رسد. در این مقاله تمام پیچیدگی‌های روابط اقتصادی این گروه‌ها و شیوه اثرگذاری‌شان بررسی شده و به لحنی واضح و شفاف و قابل فهم در اختیار شما قرار می‌گیرد. بولتن دلتا کالج هر یکشنبه منتشر می‌شود و مقاله تحلیل فاندامنتال یک پای ثابت آن است.

۲- ارائه مقاله آموزش تحلیل تکنیکال

بدون اینکه ابزار تحلیل تکنیکال را بلد باشید، نمی‌توانید از معاملات خود در فارکس نتیجه چندان مطلوبی کسب کنید. در این شیوه از تحلیل، تریدرها تلاش می‌کنند با بکارگیری ابزارهای مختلف، رفتار نمادها روی نمودار را به صورتی کاملا دقیق پیش‌بینی کنند و برای ورود به معامله یا خروج از آن یک برنامه دقیق و نقطه‌ای داشته باشند. در مقاله تحلیل تکنیکال که در هر شماره از بولتن دلتا کالج منتشر می‌شود، اساسی‌ترین شیوه‌ها و تکنیک‌های ترید حرفه‌ای به شما آموزش داده می‌شود. برای مسلط شدن به دنیای کندل‌ها دیگر نیازی نیست در دوره‌های آموزشی متنوع با قیمت‌های بالا شرکت کنید؛ این مقاله شما را از مهم‌ترین آموزش‌های تکنیکال بی‌نیاز می‌کند.

۳- پوشش اخبار مهم

قطعا بر شما پوشیده نیست که اخبار چه تاثیر بسزایی روی ارزش نمادها و شاخص‌ها می‌گذارند. اگر از این اخبار غافل باشید یا در اثر مشغله فراوان یکی دوتا خبر مهم را از دست بدهید، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری روی معاملات شما بگذارد. و این همان نقطه دیگری است که بولتن اقتصادی دلتا کالج به کمک‌تان می‌آید. در این بولتن، مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با خیال راحت و اشراف بر آنچه در بازار در حال وقوع است معاملات خود را انجام دهید.

این اخبار در سه دسته‌بندی اصلی تفکیک شده‌اند: شاخص‌هایی که بیشترین نوسان را در هفته گذشته داشته‌اند، سخنان روسای بانک‌های مرکزی یا افراد تاثیرگذار دیگر و مروری بر اخبار کوتاه. این خبرها بی‌شک می‌تواند روی عملکرد و تصمیمات شما برای انجام معامله تاثیر مثبتی بگذارد و آن را به صورتی هدفمند جهت‌‌دار کند.

۴- ارائه تقویم اقتصادی هفته پیش رو

هر هفته در سراسر جهان رویدادهای اقتصادی و جلسات مهمی برگذار می‌شود که به صورت مستقیم روی قیمت و ارزش نمادهای مختلفی تاثیر می‌گذارند. بسته به این که این جلسه چه باشد و در آن چه موضع‌گیری‌هایی صورت بگیرد یا چه اطلاعات و داده‌هایی منتشر شود، ممکن است باعث افزایش یا کاهش ارزش یک شاخص شوند. بنابراین وقتی می‌خواهید روی یک نماد معامله کنید، باید پیگیر جلسات اقتصادی مربوط به آن باشید. در بولتن دلتا کالج، همیش تقویم اقتصادی هفته پیش رو به صورت جامع و کامل منتشر می‌شود و با ارائه وضعیت فعلی و عدد مورد انتظار در مورد شاخص‌های مختلف، دید جامعی به شما می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید استراتژی‌های خود را دقیق‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت بچینید.

۵- ارائه چشم‌انداز فاندامنتال

اینکه روسای فدرال رزرو یا افراد تاثیرگذار بانک مرکزی اروپا چه موضع‌گیری‌هایی دارد و در نشست‌های اقتصادی خود چه مسائلی را بیان می‌کنند، به طور مستقیم روی قیمت نمادها تاثیر می‌گذارد. اینکه شما از قبل موضع‌گیری آن‌ها را حدس بزنید و جلوتر از بازار تصمیمات خود را نهایی کنید، بی‌شک به کسب سود بالا و موفقیت چشم‌گیر منجر می‌شود. در یک بخش مهم از بولتن اقتصادی دلتا به نام چشم‌انداز فاندامنتال، این جلسات و موضع‌گیری‌ها پیش‌بینی می‌شوند و بررسی آن‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. به این ترتیب می‌توانید از اخبار جلو بزنید و از قبل همه‌چیز را برنامه‌ریزی کنید.

۶- ارائه مقاله آموزشی فاندامنتال

حتما شنیده‌اید که برخی با استناد به یک ضرب‌المثل چینی می‌گویند: به جای ماهی، ماهیگیری یادمان دهید. یک بخش دیگر هم در بولتن دلتا کالج وجود دارد که همین ماهیگیری را به شما یاد می‌دهد. اگر می‌خواهید آینده درخشانی در بازار فارکس داشته باشید و بتوانید به طور مداوم کسب سود داشته باشید و دوام بیاورید، باید مسائل اساسی فاندامنتال را یاد بگیرید. در مقاله آموزشی فاندامنتال این بولتن، تمام این موارد به شما آموزش داده می‌شود تا قدرت درک و تحلیل‌تان را بالا ببرید.

۷- تحلیل تکنیکال و سیگنال

یکی از مهم‌ترین دلایلی که هر تریدری را به استفاده از بولتن دلتا کالج ترغیب می‌کند، تحلیل‌های تکنیکال حاضر و آماده‌ای است که در این بولتن منتشر می‌شود. هر هفته در این بولتن تحلیل تکنیکال اساسی‌ترین جفت ارزهای بازار مانند یورو به دلار، طلا و غیره ارائه می‌شود. به این ترتیب همه چیز حاضر و آماده در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ آنهم به اطلاعات بسیار دقیق شامل: نقطه ورود، استاپ و تارگت‌های A و B و C.

۸- اندیکاتورهای پرتکرار

اینکه پرتکرارترین اندیکاتورها در مورد نماد مورد علاقه شما چه سیگنالی می‌دهند بسیار مهم و حیاتی است. در تکمیل استراتژی شما برای انجام معامله، در بولتن اقتصادی دلتا کالج یک جدول جامع از اندیکاتورهای پر تکرار ارائه می‌شود که در سیگنالی که در مورد هر نماد می‌دهند آروده شده است. به طور مثال اگر قصد معامله یورو به دلار را دارید، این جدول به شما می‌گوید که اندیکاتورهای مختلفی از قبیل مکدی، RSI و غیره، در بازه زمانی فعلی، سیگنال خرید می‌دهد یا فروش.

۹- پیووت پوینت‌ها

یک جدول جذاب دیگر که در بولتن دلتا کالج در اختیار شما قرار می‌گیرد، جدول پیووت پوینت‌ها است. این نقاط محوری که اساسی‌ترین حمایت‌ها یا مقاومت‌ها را برای نمادهای زیادی مشخص کرده است، به شما کمک می‌کند دید جامعی از چالش‌ها و فرصت‌های هر نماد روی نمودار داشته باشید. همچنین پیشنهاد می‌شود که هنگام انجام معامله یک چشم‌تان به این نقاط باشد تا با دید بازتری رفتار کندل‌ها را درک کنید.

۱۰- همبستگی جفت ارزها

احتمالا می‌دانید که جفت ارزها دارای همبستگی‌های مختلف نسبت به هم هستند. بعضی از آن‌ها دارای همبستگی مثبت‌اند (یعنی با بالا رفتن یکی، دیگری نیز بالا می‌رود) و یا دارای همبستگی منفی (یعنی با بالا رفتن یکی، دیگری پایین می‌آید). نکته مهم اینجاست که اگرچه ماهیت این همبستگی مشخص است، اما میزان آن همیشه در حال تغییر است. در بولتن اقتصادی دلتا کالج میزان همبستگی جفت ارزها همیشه و هر هفته در اختیار شما قرار می‌گیرد تا دید معاملاتی هوشمندانه‌تری به شما ارائه دهد و دقت کارتان را بالا ببرد.

۱۰ دلیل مهم برای استفاده از بولتن اقتصادی دلتا کالج در معاملات فارکس

با این دلایل دیگر حرفی باقی نیست!

دلایلی که در این مقاله برای ضرورت استفاده از بولتن دلتا کالج بیان کردیم، آنقدر محکم و مهم‌اند که حتما شما نیز با آن‌ها موافقید. اطلاعاتی که این بولتن در اختیار شما می‌گذارد مانند پلی هستند که شما را از میان دریای پر تلاطم معاملات فارکس به سوی مقصدی پرسود می‌رسانند. توجه داشته باشید که انجام معامله موفق در فارکس نه فقط به اطلاعات و اخبار خام، بلکه به تحلیل و پیش‌بینی درست هم نیاز دارد؛ یعنی همان چیزی که بولتن دلتا کالج در اختیار شما قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز