خبرگزاری کار ایران

با ترسناک ترین اتاق فرار های اصفهان آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۴۴۵

اهل اصفهان هستید و به دنبال تفریحات هیجان انگیزی هستید که بتوانید با دوستان و آشنایانتان وقت بگذرانید؟ خب پس شانس به شما رو کرده چون قرار است امروز چند تا از ترسناک ترین اتاق فرارهای اصفهان را به شما معرفی کنیم.

اتاق فرار یک تفریح مدرن است که در سال‌های اخیر در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طور خلاصه اتاق فرار یک سرگرمی بر پایه‌ی حل معماست و تیم‌ها باید تلاش کنند در مدت زمانی مشخص، تعدادی معما را حل کنند تا بتوانند خودشان را از تعدادی اتاق نجات داده و بازی را به اتمام برسانند.

هر اتاق فرار، تم، ژانر و سناریوی مخصوص خود را دارد. یکی از پر طرفدارترین ژانرها در اتاق فرار، تم ترسناک یا همان وحشت است. اصفهان تعداد زیادی اتاق فرار ترسناک با کیفیت را در خود جای داده است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

اتاق فرار نفرین آمیتیست

این بازی در خیابان شیخ صدوق، اصفهان خیابان شیخ صدوق شمالی نبش چهار راه وکلا، در زیر گذر قرار دارد. این بازی سطح سختی استانداردی دارد و اگر در زمینه اتاق فرار مبتدی هستید هم می‌توانید معماهای این اتاق فرار را حل کنید.

گروه شما باید حداقل 4 و حداکثر 6 باشد تا بتوانید بازی را استارت بزنید. زمان در نظر گرفته شده برای بازی هم 75 دقیقه است.

داستان بازی: کشتی بزرگ آمیتیست حامل گنج بزرگی بوده! اما ناخدای طمعکار اون به خدمه خودش شک میکنه و تصمیم میگیره که همه‌ی اون‌ها رو توی یک شب به قتل برسونه! چند لحظه بعد از این جنایت کشتی دچار طوفان شدیدی میشه و ناپدید میشه. حال کشتی دوباره پیدا شده اما انگار گنج داخل اون آب شده و رفته توی زمین. هرکسی به خاطر پیدا کردن گنج به داخل کشتی رفته هم دیگه برنگشته! شما و دوستانتون حاضرید این ریسک رو بپذیرید؟

نظرات دیگر بازیکنان: بعضی از بازیکنان با تجربه این اتاق فرار را یکی از بهترین اتاق فرارهایی می‌دانند که تجربه کرده‌اند. تعدادی از آن‌ها نیز این اتاق فرار را به کسانی که تم معمایی و ترسناک دوست دارند معرفی کرده‌اند. در کل هرچه نظر و کامنت در مورد این اتاق فرار نوشته شده مثبت است. پس هرچه سریعتر با دوستانتان این بازی را رزرو کنید! ( رزرو آنلاین اتاق فرار نفرین آمیتیست در اصفهان )

 

اتاق فرار ملکه خون

این اتاق فرار که در ژآنر درام، دلهره آور و تئاتر تعاملی پلی می‌شود در اصفهان، اصفهان، خانه اصفهان شهرک نیرو هوایی قرار دارد. درجه سختی این اتاق فرار هم استاندارد است که یعنی معماها نه زیاد سخت هستند و نه آنقدر آسان که حوصله‌تان را سر ببرند.

یک گروه 5 تا 7 نفره جور کنید تا بتوانید در 70 دقیقه خودتان را از اتاق‌های تو در توی قصر ملکه نجات دهید.

داستان بازی: به دستور پادشاه شهر سیلوانیا در سال 1402 میلادی، ملکه به حبس ابدی در قصر و همه‌ی اطرافیانش هم به اعدام محکوم شدند.

هنگام اجرای حکم، جادوگر شهر که سمت دست راست ملکه را یدک می‌کشیده ناپدید می‌شود. آرامش به شهر بازگشت اما ملکه کاملا منزوی شد. دیگر خبری از گم شدن دخترهای شهر نبود.

حالا که بیش از 600 سال از آن ماجرا می‌گذرد، تاریخ در حال تکرار شدن است. مردم شهر از ترس اینکه مبادا دخترانشان را از دست بدهند، در خانه‌هایشان را قفل می‌کنند. همه حدس می‌زنند که جادوگر دوباره به شهر برگشته!

رسم کلیسای سیلوانیا این است که هر ده سال یک بار قصر ملکه را تطهیر کنید! شما و دوستانتان به درخواست کلیسا اینجایید تا به عنوان اعضای کلیسا، به بهانه تطهیر وارد قصر بشوید. اما فراموش نکنید، هدف شما چیز دیگریست...!

نظرات دیگر بازیکنان: کاربران این جور عنوان کرده‌اند که هیجان و کیفیت بازی در مقایسه با قیمت بازی بسیار عالی است. همچنین تئاتر و آکتورها بسیار حرفه‌ای بوده و بازیکن را در جو بازی قرار می‌دهند. به طور کلی اینطور به نظر می‌رسد که اتاق فرار ملکه خون تعدادی از بازیکنان را به رفتن به اتاق فرارهای بیشتر ترغیب کرده است. ( رزرو آنلاین اتاق فرار ملکه خون در اصفهان )

 

اتاق فرار کروکودیل

این اتاق فرار در ژآنر وحشت و معمایی قرار دارد و آدرس آن در خیابان استانداری ابتدای فرشادی روبروی پارکینگ فرشادی اسکیپ هتل است. برای این بازی شما به یک گروه 4 تا 6 نفره نیاز دارید تا بتوانید در 70 دقیقه معماهای دشوار بازی را حل کنید.

درجه سختی معماهای این بازی کمی بالاست و ممکن است بازیکنان در هنگام حل آن‌ها به چالش‌هایی بربخورند.

داستان بازی: گروهی تحقیقاتی گرد هم آمده‌اند تا اقدام به تولید واکسن برای ریشه کن کردن یک بیماری کنند. این گروه از افراد مختلف جهت انجام تست دعوت به عمل می‌آورند اما این ظاهر ماجراست و اتفاقات هولناکی در انتظار است. ( رزرو آنلاین اتاق فرار کروکودیل در اصفهان )

 

اتاق فرار پیمان عزازیل

با ترسناک ترین اتاق فرار های اصفهان آشنا شوید

این اتاق فرار در ژانر تئاتر تعاملی، وحشت و معمایی پلی می‌شود و در خیابان بزرگمهر، قبل از چهارراه هشت بهشت قرار دارد. برای استارت این بازی به یک تیم 5 تا 8 نفره نیاز دارید و مجموعه نیز 120 دقیقه به شما فرصت می‌دهد که معماها را حل کرده و بگریزید.

سطح سختی این اتاق فرار هم بسیار استاندارد است، پس اگر مبتدی هستید اصلا نگران نباشید!

داستان بازی: شیطان تنها کسی نبود که به انسان سجده نکرد و توسط خدا طرد شد، همراه او خیلی از فرشتگان طرد شدن و به زمین تبعید شدن.

اتاق فرار مریض روانی

اتاق فرار مریض روانی در ژآنر وحشت و معمایی پلی می‌شود و در اصفهان، سپهسالار، بعد از چهاراه مسرور باشگاه بازی‌های فکری رونوس قرار دارد. در این اتاق فرار گروه 4 تا 8 نفره شما 70 دقیقه زمان دارد تا معماهای نسبتا دشوار را حل کرده و فرار کند.

داستان بازی: شما شنیده‌اید که در محلی که توسط یک مریض روانی ساخته شده، اتفاقات هولناکی در حال افتادت هستند! گویا این بیمار روانی مهمانان خود را شکنجه کرده و سپس آن‌ها را سر به نیست می‌کند! شما و گروه شجاعتان برای تحقیق وارد این محل می‌شوید! در این راه دو چالش اساسی پیش روی شماست. اول اینکه نباید به دام این بیمار روانی بیوفتید و پس از به کار افتادن اولین تله، 70 دقیقه برای فرار وقت دارید. همچنین باید در نظر بگیرید که روح قربانیان این جانی خطرناک همچنان در این محل حضور دارند و شما را اذیت خواهند کرد! پس مراقب باشید!

نظرات کاربران: بازیکنان از برخورد پرسنل بازی، آکتورها و همچنین سناریو و معماها بسیار راضی بوده‌اند. سطح هیجان و ترس بازی بسیار بالاست و اکثر بازیکنان از اینکه این بازی را انتخاب کرده‌اند بسیار راضی هستند. معماها زیاد پیچیده نیستند اما روش پیدا کردن آن‌هاست که بازیکنان را به وجد می‌آورد.

روش رزرو آنلاین اتاق فرار

برای رزرو آنلاین ترسناک ترین اتاق فرارهای اصفهان باید به وبسایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کرده و پس از خواندن تمامی مشخصات و جزییات مربوط، اقدام به انتخاب سانس، پرداخت هزینه و رزرو اتاق فرار کنید. در این وبسایت‌ها عموما شما به آدرس و موقعیت مکانی دقیقه، مشخصات کامل و همچنین نظرات تمامی کاربران دسترسی خواهید داشت.

پس وقت را تلف نکنید و هرچه زودتر به طور آنلاین اتاق فرار مورد نظرتان را رزرو کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز