خبرگزاری کار ایران

بیوگرافی ناصر غلامی هوجقان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۴۷

ناصر غلامی هوجقان متولد 12 فروردین 1356 در آبادان است. وی سال 1356 در محله ذولفقاری جمشیدآباد آبادان و در یک خانواده 8 نفره متولد شد. ساکن تبریز و بزرگ شده تبریز می‌باشد. ناصر غلامی دارای لیسانس مدیریت حرفه‌ای عملیات امداد و نجات است.

سوابق کاری ناصر غلامی هوجقان

سال 1379 وقتی 23 ساله بود به هلال احمر تبریز بعنوان نجاتگر وارد شد و پس از سپری کردن دوره های متعدد در حوزه های مختلف اعم از امداد و نجات جاده‌ای، امداد هوایی، مشغول فعالیت شد. همزمان هم به نجات جان حادثه دیدگان می‌شتافت، هم در عرصه خبر فعالیت میکرد. او سابقه نجات افراد بی شمار و امدادرسانی زلزله بم، ورزقان و سیل آذرشهر را در کارنامه خود دارد.

ناصر غلامی هوجقان از خبرنگاران فعال در حوزه حوادث، اجتماعی، گردشگری، ورزشی فرهنگی و... است. ناصر غلامی هوجقان تجربه همکاری با پایگاه‌های خبری همچون خبر روز، آخرین خبر آذربایجان شرقی، صدای تبریز، داراخبر و روزنامه کیمیای ایران را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی گزارش های زیادی همچون قبرستانی اسرارآمیز و عجیب در تبریز، کوه های مریخی(دیولر بازاری) سیوان جاذبه های طبیعی ناشناخته، کوه‌های مریخی تبریز؛ جاذبه طبیعی ناشناخته، آرامگاه و زیارتگاه پدر و پسر اهل دل، مسجد داش آغلیان (سنگ گریان) خوی را بشناسید،راز و رمزهای مجهول عمارت پیرآباد ایلخچی و ... را در کارنامه خبرنگاری خود دارد.

بیوگرافی ناصر غلامی هوجقان

همکاری در آتش نشانی و اورژانس

وی سه دوره آتش نشان داوطلب، تکمیلی و آتش نشان ویژه را سپری کرده و چند بار در عملیات‌های آتش نشانی همچون آتش سوزی در شادباش تبریز و دیزل آباد تبریز به یاری آتش نشان‌ها رفته است و بارها خبر‌های آتش نشانی را قبل از آتش نشانی تبریز انتشار داده است. ناصر غلامی همچنین دوره cpr پیشرفته را هم گذرانده و در حوزه اورژانس هم حرفی برای گفتن دارد و در مصلی تبریز در داخل آمبولانس اورژانس تا مسیر بیمارستان شهید مدنی تبریز به کمک و خدمات پیش بیمارستانی بیمار می‌پرداخت.

ناصر غلامی همچنین از دو سال قبل در سمت مسئول اطلاع رسانی و رابط خبری کمیته گردشگری ورزشی اردبیل مشغول به کار است و به تازگی مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد، مسئول روابط عمومی شین کیو کشین و مسئول روابط عمومی هو کونگ فو استان منصوب شد.

بیوگرافی ناصر غلامی هوجقان

انتصاب به عنوان مسئول روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی

در زمستان 1402 و با صدور حکمی از سوی رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی، ناصر غلامی هوجقان به عنوان مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب شد. بر این اساس با برگزاری مراسم معارفه که با حضور رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی برگزار شد، ناصر غلامی هوجقان ضمن دریافت ابلاغ، رسما کار خود را آغاز کرد.

در این حکم آمده است: سرور گرامی آقای ناصر غلامی هوجقان احتراما با توجه به سوابق همکاری و فعالیت‌های ارزنده و تجارب ارزشمندتان، بدینوسیله جنابعالی بعنوان مسئول روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی از تاریخ فوق بمدت یکسال منصوب می‌گردید. امید است در سایه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن عزیز بزرگوار در راستای گسترش سبک و تربیت جوانان با استعداد در عرصه ورزش موفق و موید باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز