خبرگزاری کار ایران

«ساندی تایمز» گزارش داد؛

مواجهه بریتانیا با کمبود سوخت و مواد غذایی در صورت برگزیت بدون توافق

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۶۰

مشکلاتی که بریتانیا در صورت خروج بدون توافق با آن مواجه خواهد بود مسئله مرز با ایرلند و مبادلات کالا با اتحادیه اروپا در بندرهای بریتانیا خواهد بود

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان ان، در صورتیکه کمتر از ۷۵ روز از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا باقی مانده است، بر اساس گزارش محرمانه‌ای که در اختیار روزنامه «ساندی تایمز» بریتانیا قرار گرفته این کشور در صورت ترک بدون توافق برگزیت با کمبود سوخت و مواد غذایی رو‌به‌رو خواهد شد.

مشکلات اصلی که این کشور در صورت خروج بدون توافق با آن مواجه خواهد بود، مسئله مرز با ایرلند و مبادلات کالا با اتحادیه اروپا در بندرهای بریتانیا خواهد بود.

تعیین قوانین مرزی ایرلند شمالی و ایرلند به یکی از مشکلات مهم بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا بدل شده است به این معنی که جمهوری ایرلند و بریتانیا جزو اتحادیه اروپا هستند و ایرلند شمالی کشور دیگری به حساب می‌آید.

«بوریس جانسون» بنا دارد رهبران اتحادیه اروپا را مجاب کند که بار دیگر به میز مذاکره بر سر برگزیت بیایند یا آن‌که با عواقب خروج بدون توافق بریتانیا از این بلوک مواجه شوند.

وی قرار است در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با همتایان خود در فرانسه و آلمان دیدار کند. این نخستین سفر خارجی او پس از رسیدن به مقام نخست‌وزیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز