خبرگزاری کار ایران

کلیدسازی سیار شبانه روزی با فنی کارا

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۸۵۵

جستجوی نزدیکترین کلیدسازی سیار و شبانه روزی در فنی کارا (www.fanikara.com) میسر شده است. فنی کارا امکان مقایسه و انتخاب نزدیکترین فنی کار را در فراهم می کند.

ایلنا؛ ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کلید را در داخل منزل یا خودرو جا گذاشته باشید و در این شرایط به دنبال کلیدسازی شبانه روزی و سیار در تهران، کرج، مشهد و یا هر جای دیگر باشید. در این مواقع، می توانید از فنی کارا کلید سازی پیدا کنید! 

وب سایت فنی کارا (www.fanikara.com) به کمک شما می آید تا نزدیکترین کلیدسازی شبانه روزی سیار را بیابید به طوری که در نزدیکی محل سکونت شما باشد و هر چه سریعتر بتواند مشکل شما را حل کند. فنی کارا مشخصات افراد کلیدساز سیار را در سایت خود لیست کرده است.

در سایت فنی کارا شما به محض ورود می توانید با انتخاب شهر، منطقه و نوع خدمات مورد نیاز، نزدیکترین کلید سازی را پیدا کنید. در این مطلب خدمات کلید سازی که به صورت شبانه روزی انجام می شود و همچنین شماره افراد کلید ساز در تهران و شهرهای مختلف را بیان میکنیم.

  • کلیدسازی سیار شبانه روزی با فنی کارا
  • باز کردن درب های بسته، کلیدهای کامپیوتری، کلیدهای کد دار، کلید خودرو
  • توصیه های فنی کار قفل ساز هنگام جا ماندن کلید

کلیدسازی شبانه روزی با فنی کارا

برای دریافت خدمات کلیدسازی چنانچه شما ساکن تهران هستید، می توانید با ورود به سایت فنی کارا www.fanikara.com شماره تلفن نزدیکترین کلیدساز سیار را دریافت کنید. خدمات کلید سازی شبانه روزی سیار در تمامی مناطق تهران؛ از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران قابل دریافت است. افراد فنی کاری که آگهی خود در زمینه کلید سازی را در سایت فنی کارا منتشر می کنند خدمات متنوعی ارائه می دهند که عبارتند از:

  • تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت
  • باز کردن قفل ماشین خارجی و ایرانی
  • بازکردن انواع درب های ضدسرقت
  • بازکردن درب گاو صندوق
  • نصب انواع قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت
  • تعمیر یا تعویض مغزی قفل
  • و...

 اما اگر شما در شهری غیر از تهران سکونت دارید هیچ نگرانی برای دریافت خدمات کلیدسازی وجود ندارد چرا که فنی کارا تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند در شهرهای دیگر مانند: کلید سازی کرج، مشهد، اصفهان، تبریز و... هم خدمات خود را ارائه دهد.

باز کردن درب های بسته، کلیدهای کامپیوتری، کلیدهای کد دار، کلید خودرو

نوعی از کلیدها به نام کلید ایموبلایزر در بازار موجود می باشد که کاربرد آن برای سیستم امنیتی و ضد سرقت خودرو می باشد که امنیت بالای درب خودرو را فراهم میکند. برای اینکه اطمینان حاصل شود از اینکه خودروی شما از این سیستم امنیتی برخوردار می باشد یانه می توانید به یک کلیدسازی که دارای دستگاه کدساز می باشد مراجعه کرده تا بررسی کنند. راه دیگری برای تشخیص این می باشد که باید از روی کلید قفل ماشین یک کلید ساخته شود اگر استارت خودرو به وسیله این کلید روشن می شود مشخص می شود که خودروی شما این سیستم امنیتی را دارا نمی باشد. چنانچه خودرو روشن نشد از امنیت ایموبلایزر برخوردار می باشد. 

کلیدسازی سیار شبانه روزی با فنی کارا

توصیه های فنی کار قفل ساز هنگام جا ماندن کلید

در زیر به توصیه قفل سازان اشاره می شود که با رعایت این نکات از خراب کردن قفل ها و اضافه کردن بار مالی می توان اجتناب کرد:

  • به هیچ عنوان از کلیدهای دیگر برای باز کردن قفل استفاده نشود. زیرا ممکن است کلید، در  قفل شکسته شود و به قفل هم آسیب برساند.
  • از اجسام تیز هم برای باز کردن قفل استفاده نشود.
  • برای باز کردن درب منزل یا هر مکان دیگری به هیچ عنوان از دیوار، نرده و یا پنجره ها نباید بالا رفت چون ممکن است به سلامت جسم آسیب وارد شود.
  • برای باز کردن قفل درب ماشین از کلیدهای آپارتمان استفاده نشود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز