خبرگزاری کار ایران

اهدای گواهینامه میزان رضایتمندی مهمانان ایران هتل آنلاین به هتل‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۸۹۵

یران هتل آنلاین با تمامی واحدهای اقامتی در ایران همکاری ندارد و گواهینامه‌ها بر اساس میزان رضایتمندی مهمانانی که از سایت ایران هتل آنلاین اقدام به رزرو هتل کرده‌اند، صادر شده است.

ایلنا؛ نظرات واقعی در دنیای امروزی بسیار حائز اهمیت میباشد وبرای افزایش سطح اعتماد و همسو شدن بانیازهای جامعه اینترنتی ومجازی،هرشرکت آنلاین خدماتی مستلزم فراهم آوردن یک فضای سالم و قابل اطمینان میباشد در همین راستا رضایت مندی میهمان همواره یکی از اصول و رسالت های ایران هتل آنلاین بوده است. ثبت نظرات از دو جهت مهم و قابل توجه است: 1- آگاهی رسانی به هتل ها در رابطه با کیفیت ارائه خدمات و میزان رضایت مندی میهمان سابق و 2- اطلاع رسانی  به میهمانان آتی برای اقامت های پیش رو. با توجه به سابقه 12 ساله ایران هتل آنلاین در زمینه رزرواسیون آنلاین هتل و ثبت بیش از نیم میلیون نظر واقعی، قوی ترین و کامل ترین مرجع نظرات را در اختیار دارد.

امسال نیز مانند سال گذشته ایران هتل اقدام به صدور گواهینامه های میزان رضایت مندی مشتریان نموده است و کیفیت ارائه خدمات هتل ها طی 3 سال گذشته رامورد بررسی قرار دادهاست.

این گواهینامه‌ها به معنای گواهینامه برتری یک هتل نیست، بلکه  به معنی گواهینامه میزان رضایتمندی میهمانان ایران هتل آنلاین است. در این گواهینامه ها بررسی می شود که هرهتل از رتبه 5 که بالاترین رتبه میزان رضایتمندی است،توانسته اندچه رتبه ای بر اساس نظرات مهمانان کسب کنند.

رتبه های در نظر گرفته شده بر اساس استانداردهای مشابه بین المللی به شکل زیر می باشد: رتبه بین 2 تا 3 "متوسط"، 3 تا 4 "خوب"، 4 تا 4/4 "بسیار خوب" و بالای 4/4 "عالی" می باشد. برهمیناساستعداد 64 هتل رتبه متوسط،تعداد 294 هتل رتبه خوب، 114 هتل رتبه خیلی خوبو 33 هتل رتبه عالی کسب کردند.

واضح است که ایران هتل آنلاین با تمامی واحدهای اقامتی در ایران همکاری ندارد و این گواهینامه ها بر اساس میزان رضایتمندی مهمانانی که از سایت ایران هتل آنلاین اقدام به رزرو هتل کرده اند، صادر شده است.مادر این گواهینامه هاعنوان نمی‌کنیم که هتلی، از هتل دیگر برتر و بهتر است بلکه  تنها میزان رضایت مندی میهمانان ایران هتل آنلاین را اعلام کرده ایم. طبیعی است که میهمانانی که هتلی 5 ستاره انتخابک رده اندخواسته های متفاوتی نسبت به یک هتل دوستاره دارند و بر همین اساس امتیاز می دهند.

روند جمع آوری نظرات براساس تنها آرا ارائه شده توسط میهمانانی است که در هتل اقامت داشته اند می باشد و هیچگونه نظر شخصیو تبلیغات از سوی مجموعه ایران هتل آنلاین وجود نداشته است.درفرم نظرسنجی هر هتل عملکردهای مختلف مثل پاکیزگی و کیفیت غذا، عملکرد کارکنان، امکانات هتل، موقعیت مکانی و ...مورد ارزیابی قرار می گیرد و میهمانان از 1 تا 5 به هتل مربوطه امتیاز می دهند.

 میهمانان می توانند تنها با کد پیگیری خود اقدام به ثبت نظر در سایت نمایند به همین جهت نظرات کاملا توسط افراد حقیقی بدون هیچگونه دستکاری و جهت گیری به صورت کاملا واقعی و قابل استناد بر روی سایت ثبت می شود و مورد تایید کلیه هتل ها و میهمانان می باشد.

تمامی این مدارک ومستندات وجود دارد و میتوانید بامراجعه به سایت ایران هتل آنلاین نظرات تک تک میهمانان را بانام ونام خانوادگی دقیق و تاریخ اقامت ببینید،حتی این امکان وجوددارد تاهتل هاوارد پنل هتلی خودبشوند وپاسخ نظرات میهمانان هتل خودرا درج کنند.

ما امسال به"506"هتل گواهینامه رضایت مندی اهداکردیم. این گواهینامه ها به هتل هایی بارتبه ی بالای 2.2 تعلق گرفت. متاسفانه هتلهایی که تعداد آرای آنها به حدنصاب نرسید،شامل اهدای این سرتیفیکتها نشدند و در نهایت در الگوریتم انتخاب ما هتل هایی قرار گرفتند که در بازه مهر 96 تا مهر 97 دارای این نظرات بوده اند. این بازه یک ساله از این جهت برای ما اهمیت داشت که بتوانیم میزان رضایتمندی میهمانان را در ایام شلوغی ( پیک) با ایام عادی هتل مقایسه کنیم.

اعطای دومین دوره گواهینامه میزان رضایتمندی مشتری ان ایران هتل آنلاینب سیار حائز اهمیت می باشد، چراکه پشتوانه آن شاخصه بسیار مهمی همچون رضایتمندی مشتریان این مجموعه و نظرات بیش از نیم میلیون مسافر واقعی است.

اهدای گواهینامه میزان رضایتمندی مهمانان ایران هتل آنلاین به هتل‌ها

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز