خبرگزاری کار ایران

چگونه ابروهایمان را پرپشت کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۱۶۴

ابروها در زیبایی چهره افراد و به‌خصوص در زیبایی چشمان تأثیرگذار هستند؛ چراکه، باعث حالت‌دهی و ایجاد تعادل در صورت می‌شوند. به همین دلیل بهره‌مندی از ابروهایی پرپشت و زیبا مسئله ای است که می‌تواند هم برای بانوان و هم برای آقایان مهم باشد. در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلف پرپشت شدن ابرو می‌پردازیم و موثرترین راهکارها را برای داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت به شما معرفی می‌کنیم. این مقاله حاصل تحقیق از تجربیات واقعی افراد بوده و به ترتیب موثرین روش ها را مورد بررسی خواهیم داد.

پرپشت شدن ابروها در یک جلسه بدون نیاز به ترمیم

روش های پرپشت کردن ابروها

برای تقویت ابروها و دستیابی به ابروهای زیبا و پرپشت راهکارهای مشخصی وجود دارند. به عقیده متخصصین، نخستین گام در درمان ریزش ابرو، متوقف کردن فعالیت‌هایی است که می‌توانند به فولیکول‌ها آسیب رسانده و رویش مو را مختل کنند. در حقیقت، پیشگیری بهترین راه درمان است. با این حال، امروزه با کمک تکنیک‌های پزشکی و برخی از راهکارهای درمانی می‌توان به ابروهای پرپشت دست پیدا کرد. در ادامه برخی از مؤثرترین راهکارهای پرپشت شدن ابروها را مشاهده خواهید کرد.

روش های پزشکی

روش‌های پزشکی می‌توانند در دسته مؤثرترین و ایمن‌ترین تکنیک‌های پرپشت کردن ابرو قرار بگیرند. برخی از این راهکارها عبارتند از:

کاشت ابرو

کاشت ابرو موثرترین و بهترین راهکار درمان ریزش مو ابرو به صورت دائمی است؛ چراکه، شیوه‌های کنونی پیوند ابرو می‌توانند بهترین نتایج را در حداقل زمان ایجاد کنند. در این روش‌ها، پزشک مقادیری از فولیکول‌های مو از پشت گوش فرد زیبا جو را استخراج کرده و سپس به ناحیه ابرو متصل می‌کند. این تکنیک به شکل سرپایی انجام شده و فاقد بسیاری از عوارض جانبی می‌باشد. بعد از کاشت ابرو، می‌توانید بدون نیاز به استراحت و گذراندن طول درمان، به کارهای روزمره خود بپردازید.

چگونه ابروهایمان را پرپشت کنیم؟

مزوتراپی ابرو

مزوتراپی ابرو یک روش ایمن و کم تهاجمی برای پرپشت کردن مو و ابرو است. این تکنیک با کمک ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، مواد معدنی و سایر عوامل به درمان ریزش ابرو می‌پردازد. در طول این روش، پزشک معالج موارد ذکرشده را توسط سرنگ به ابروهای فرد زیبا جو تزریق کرده و موجبات تغذیه بهتر فولیکول‌ها را فراهم می‌آورد.

داروهای موضعی

مصرف پمادها و کرم‌های موضعی استروئیدی و مصرف دارو و کرم ماینوکسیدیل می‌تواند ریزش ابروها را کند سازد. این روش‌ها به‌صورت موقت می‌توانند ریزش ابروها را کاهش داده و ظاهر بهتری به ابروها ببخشند.

درمان های خانگی

راهکارها و درمان‌های خانگی می‌توانند روش‌های آسان و مفید برای دستیابی به ابروهای پرپشت تلقی شوند. این راهکارها به‌راحتی و در منزل قابل اجرا بوده و در صورت استمرار در انجام آن‌ها می‌توان به نتایج ایده آلی دست پیدا کرد؛ البته به منظور جلوگیری از ایجاد حساسیت و عوارض جانبی، مصرف مواردی که در ادامه مشاهده می‌کنید، می‌بایست تحت نظر متخصصین پوست و مو صورت گیرد.

چگونه ابروهایمان را پرپشت کنیم؟

کرم تقویت کننده سریتا

کرم تقویت کننده سریتا می‌تواند با افزایش خون‌رسانی به ناحیه ابرو موجبات تقویت ابروها را فراهم آورد. در فرمولاسیون این محصول عصاره‌های گیاهی بابونه، گزنه، نعنا فلفلی و برخی ویتامین‌های ضروری وجود داشته که می‌توانند به تغذیه فولیکول‌های ابرو کمک شایانی کنند. ازجمله مزایای این محصول می‌توان به تحریک رشد ابرو، افزایش ضخامت ابرو، رطوبت رسانی و افزایش آلاستیسیته تار ابرو اشاره داشت.

لوسیون تقویت کننده ابرو فولیکا برای آقایان و بانوان

لوسیون تقویت کننده مو و ابرو فولیکا برای درمان ریزش ابرو غیرآندروژنتیک کاربرد دارد. این محصول را می‌توان در مدل‌های مردانه و زنانه تهیه کرد. تقویت ساختار کراتینی، افزایش گردش خون در ناحیه ابرو و تسریع فرآیند رویش موهای این ناحیه، تنها بخشی از مزایای این محصول محسوب می‌شوند.

سرم احیا کننده ابرو سریتا

سرم احیا کننده ابرو سریتا، برای افزایش طول، ضخامت و حجم تار ابرو کاربرد دارد. این محصول یک راهکار درمان موقت محسوب شده و می‌تواند باعث بهبود رنگ ابرو شود.

تونیک های تقویت ابرو

تونیک‌های مرغوب و استاندارد تقویت ابرو می‌توانند به افزایش سرعت رشد و استحکام فولیکول کمک کرده و موجبات کاهش ریزش مو ابروها را فراهم آورند. همچنین این تونیک‌ها به افزایش انعطاف‌پذیری ابرو و بازسازی و ترمیم ابروهای آسیب‌دیده کمک می‌کنند.

روغن های گیاهی

روغن‌های گیاهی نظیر روغن آرگان، روغن درخت چای، روغن کنجد، روغن کرچک، روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام شیرین، روغن دانه کتان، روغن سیاه‌دانه و آلوئه ‌ورا می‌توانند به پرپشت شدن ابروها کمک شایانی کنند.

این روغن‌ها را می‌توان تحت نظیر متخصصین و بر اساس نوع پوست مورد مصرف موضعی قرار داد. توجه داشته باشید که استفاده خودسرانه این محصولات می‌تواند برخی عوارض جانبی مانند ایجاد حساسیت را به دنبال داشته باشد.

 

کدام روش بهترین نتایج را ارائه می دهد؟

 هریک از روش‌های ذکرشده می‌توانند به پرپشت کردن ابروها کمک کنند؛ اما چنانچه به دریافت نتایج دائمی علاقه‌مند باشید، کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر پوست و مو همانند کلینیک رز صادقیه تهران می‌تواند نتایج بسیار ایده آلی را ایجاد سازد. با کمک تکنیک‌های مدرن کاشت ابرو می‌توانید یک ظاهر کاملاً طبیعی و زیبا را به ابروهای خود ببخشید.

با کاشت ابرو در مراکز تخصصی می‌توانید دغدغه درمان‌های موقت و عوارض جانبی آن‌ها را کاهش داده و با سپری کردن تنها 1 جلسه درمان، پرپشتی و فرم زیبای ابروهای خود را بازگردانید. این روش درمانی می‌تواند مزایای دیگری همچون افزایش اعتماد به نفس، نتایج کاملاً طبیعی و کاهش هزینه‌های درمانی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز