خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت بیستم سریال جیران | قسمت 6 سریال یاغی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۳۲

دانلود قسمت 20 سریال جیران، دانلود سریال یاغی قسمت ششم، دانلود سریال جیران قسمت بیستم و دانلود قسمت 6 سریال یاغی را در ادامه مطلب به صورت قانونی دانلود و تماشا نمایید.

جیران تازه‌ترین مجموعه به کارگردانی حسن فتحی با پخش چند قسمت ابتدایی در بین مخاطبان ژانر تاریخی توانست جای ثابت خود را پیدا کند و به یکی از سریالهای محبوب تاریخی اما عاشقانه تبدیل شود. فتحی بعد از ساخت مجموعه شهرزاد در سه فصل به محبوبیت شگفت انگیزی رسید و در جیران با اندکی تاخیر موفق شد بعد مدتها یک سریال موفق دیگر بسازد. پریناز ایزدیار در این سریال که نقش اصلی جیران را برعهده دارد به خوبی از عهده کارش برآمد و بهرام رادان نیز در کنار امیرحسین فتحی توانست ترکیب جذابی را رقم بزند. مریلا زارعی بازیگر خوش نقش اینروزای سینما و نمایش خانگی در این مجموعه به خوبی در نقش مادر ناصرالدین شاه ظاهر شده و امیر جعفری نیز که بازیگر محبوب حسن فتحی است، در نقش آقامحمدخان توانسته استعداد درخشان خود را به نمایش بگذارد.

جهت دانلود قسمت بیستم سریال جیران به لینک زیر مراجعه نمایید:

دانلود سریال جیران قسمت 20 بیستم

این مجموعه در ابتدای کارش با استقبال چندان مطلوبی مواجه نشد، اما کم کم با پیشروی قصه موفق به جذب مخاطب شد که البته در نیمه نهایی پخش اتفاق افتاد. مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود. داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام جیران را بر او نسبت داد.

 

دانلود قسمت ششم سریال یاغی

دانلود قسمت بیستم سریال جیران | قسمت 6 سریال یاغی

 

یاغی اولین مجموعه اثر محمد کارت کارگردان تازه‌نفس اما پرستاره است که بعد از فیلم سینمایی شنای پروانه بر سر زبان‌ها افتاد. کارت در اولین سریال خود به سراغ سوژه‌ای داغ از کف جامعه رفته است که گریبان‌گیر قشر محروم است. نقش اول یاغی را محمد کارت برعهده علی شادمان یک بازیگر تازه نفس گذاشته که در مجموعه میخواهم زنده بمانم نیز ایفای نقش کرده بود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. پارسا پیروزفر برای اولین مرتبه در نمایش خانگی با سریال محمد کارت به میدان آمد و طناز طباطبایی نیز پس از مجموعه شاهگوش برای دومین بار در نمایش خانگیی هنرنمایی خواهد کرد.

جهت دانلود قسمت ششم سریال یاغی به لینک زیر مراجعه نمایید:

دانلود سریال یاغی قسمت 6 ششم

قصه یاغی درباره جاوید با بازی علی شادمان نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا با بازی الیکا ناصری که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند. آنها دربه در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانوادهٔ پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند راضی کند.

 

دانلود قسمت هفتم سریال جادوگر

دانلود قسمت بیستم سریال جیران | قسمت 6 سریال یاغی

 

مسعود اطیابی جدیدترین سریال خود را به نام جادوگر به صورت ناگهانی وارد نمایش خانگی کرد و فارق از هرگونه بستری وارد پخش شد. اطیابی اینروزا در ژانر کمدی با دو فیلم دینامیت و انفرادی به گیشه خوبی دست پیدا کرد و اینگونه شد که تصمیم گرفت با سریالی کمدی نیز این موفقیت را در نمایش خانگی تکرار کند. احمد مهران فر در این مجموعه به همراه جواد رضویان به صورت مشترک ایفای نقش اصلی را برعهده دارند و مریم مومن و نادر سلیمانی نیز دیگر بازیگران این هستند.

جهت دانلود قسمت هفتم سریال جادوگر به لینک زیر مراجعه نمایید:

دانلود سریال جادوگر قسمت 7 هفتم

جادوگر قصه دو جاعل مدرک را روایت میکند که کارشون کلاهبرداری است و از پلیس فرار میکنند تا در جایی دیگر به اعمال خود ادامه دهند. قدرت با بازی احمد مهران فر به جزیره ای فرار میکند و به عنوان یک رمال پیشگو زندگی جدیدی آغاز میکند و جهان با سوء استفاده از خانم های مسن تلاش می کند ثروتی برای خود فراهم کند که ماجرایی پیچیده سرنوشت انان را دگرگون خواهد کرد.

 

دانلود قسمت پانزدهم سریال راز بقا

راز بقا تازه‌ترین مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی با پخش چند قسمت ابتدایی در بین مخاطبان ژانر کمدی توانست جای ثابت خود را پیدا کند و به یکی از سریالهای محبوب کمدی تبدیل شود. آقاخانی بعد از ساخت مجموعه نون خ در سه فصل به محبوبیت نسبتاً خوبی رسید، اما در راز بقا موفق شد بعد مدتها یک سریال موفق بسازد. بهرام افشاری در این سریال که نقش اصلی آن را برعهده دارد به خوبی از عهده کارش برآمد و حسن معجونی نیز در کنار افشاری توانست ترکیب جذابی را رقم بزند.

جهت دانلود قسمت هفتم سریال جادوگر به لینک زیر مراجعه نمایید:

دانلود سریال راز بقا قسمت 16 شانزدهم

داستان راز بقا درمورد دو برادر به نام رحیم با بازی بهرام افشاری و حاتم با بازی حسن معجونی است. رحیم یک فرد پرهیاهو و البته ضدگلوله است که توانایی زنده شدن دارد و بسیار مشهور شده و به دختری علاقه دارد که برای رسیدن به او هرکاری میکند. حاتم فردی عشق سیاست است که دوست دارد مسئول مملکتی شود، اما از سیاست فقط رخ دیپلمات دارد و از دانش سیاسی بی‌بهره مانده و برای رسیدن به هدفش دست به هرکاری میزند. ترکیب بازیگران راز بقا شباهتی به نون خ دارد و هدیه بازوند و سیروس میمنت، یداله شادمانی و تعدادی دیگر نیز از میان بازیگران سریال نون خ به راز بقا آمدند.

امکانات فیلم تو ایرانی چیست؟

تماشای فیلم و سریال ایرانی یکی از بهترین امکانات سایت « فیلم تو ایرانی » است که به صورت قانونی با لینک مستقیم و کیفیت عالی بهمراه حجم کم رایگان و تماشای آنلاین در اختیار مخاطبان قرار میگیرد. سریال های ایرانی که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شوند از بیشترین اهمیت نزد کاربران برخوردار هستند و اینجاست متوجه می‌شویم چرا سایت فیلم تو ایرانی برای دانلود سریال  با کیفیت عالی بهتر است و توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

شاخص ترین قسمت این وبسایت درباره فعالیت گسترده در زمینه پخش تماشای آنلاین سریال بوده و درکنار آن به کاربران خود امکان دانلود سریال با لینک مستقیم و کیفیت های عالی بهمراه حجم کم را ارائه میدهد. مجموعه سریال های بسیاری بخاطر دانلود رایگان سریال هایشان با شکست مواجه شدند، اما سایت فیلم تو ایرانی با هدف کمک به تولید فیلم و سریال با حمایت نمایش خانگی تلاش میکند رونق بیشتری به توزیع مناسب آثار ایرانی بدهد که نتیجه آن رشد تولید آثار و ارتقای سطح کیفیت سینمای ایران خواهد بود. کاربران این سایت قبل از دانلود سریال و فیلم میتوانند جدید ترین تیزرها و پوسترهای آنها را تماشا کنند که درکنار آن بصورت تخصصی به نقد و بررسی آثار سینما با بیوگرافی کامل بازیگران و کارگردانان نیز می‌پردازد. نمایش خانگی اینروزا بازار تماشای فیلم و سریال را بسیار داغ کرده با آثاری همچون سریال آقازاده بهرنگ توفیقی، سریال جیران حسن فتحی و سریال کمدی موچین ساخته حسین تبریزی که سایت فیلم تو ایرانی بعنوان توزیع کننده قانونی آنها توانسته بستری مناسب جهت پخش تماشای آنلاین و دانلود سریال های جدید برای مردم فراهم سازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز