خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شبکه ورزش برگزار شد؛

نشست مشترک سازمان بسیج ورزشکاران با مدیران شبکه رادیویی ورزش

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۳۲

در نشست مشترک مدیر شبکه‌رادیویی ورزش و مسئولان سازمان بسیج ورزشکاران، اهمیت و نقش بی بدیل ورزش در مقابله با تهاجم فرهنگی و شناسایی چالش‌های فرهنگی در حوزه ورزش و راه های مقابله با این چالش‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، اولین نشست شبکه رادیویی ورزش و سازمان بسیج ورزشکاران به میزبانی سیدغلامرضا میرحسینی مدیر شبکه رادیویی ورزش و با حضور داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، علیرضا صفارزاده رئیس مرکز راهبردی معاونت فرهنگی سپاه، محمد حسین هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران و تنی چند از کارشناسان این حوزه، عصر دیروز در محل شبکه رادیویی ورزش برگزار شد.

در این نشست با اشاره به نقش بی بدیل ورزش در مقابله با تهاجم فرهنگی و شناسایی چالش‌های فرهنگی در حوزه ورزش و راه‌های مقابله با این چالش‌ها، به موضوع اقدامات راهبردی در سالگرد چهل سالگی انقلاب، ضرورت توجه ویژه به فرهنگ پهلوانی و همچنین توجه ویژه به شهدای ورزشکار پرداخته شد.

از اهم مطالب مطروحه در این نشست می‌توان به بحث ترویج و توسعه سبک زندگی و اهمیت ورزش در این مسیر، نقشه راه و برنامه های محتوایی رادیو ورزش برای نیل به این اهداف، ضرورت هم افزایی رادیو ورزش با مسئولان سازمان بسیج ورزشکاران برای تحقق این موضوعات، تشکیل اتاق فکر و هم اندیشی مشترک برای بررسی نیازهای واقعی جامعه و نقش رادیو ورزش در پاسخگویی به مطالبات مردمی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز