خبرگزاری کار ایران

توسط اعضای چهارمین دوره شورای شهر صورت گرفت؛

انتخاب سرپرست برای شهرداری بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۲۵

اعضای چهارمین دوره شورای شهر بوشهر، پس از بررسی چندین گزینه، نهایتا فردین خورشیدیان به عنوان سرپرست شهرداری بندر بوشهر انتخاب شد.

ایلنا: یکی از مدیران معاونت شهرسازی شهرداری بندر بوشهر به عنوان سرپرست این شهرداری مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا؛ در نشست غیرعلنی بعد از ظهر دیروز اعضای چهارمین دوره شورای شهر بوشهر، پس از بررسی چندین گزینه، نهایتا فردین خورشیدیان به عنوان سرپرست شهرداری بندر بوشهر انتخاب شد.

خورشیدیان مدیر اداره شهرسازی و معماری معاونت شهرسازی شهرداری بوشهر و عضو نظام مهندسی ساختمان است که ۲۰ سال سابقه کار در این شهرداری دارد.

در این جلسه اکثر اعضا با ادامه حضور سعید راستی شهردار کنونی در این مسئولیت و عهده دار شدن سرپرستی مخالفت کرده‌اند. ضمن اینکه ایمان چارکی معاون مالی، اداری و برنامه ریزی شهرداری که گزینه شورا برای سرپرستی بود، اعلام کرد که تمایلی به عهده دار شدن این مسئولیت ندارد.

علیرضا نوری شهردار منطقه یک بوشهر که سابقه شهرداری گناوه دارد نیز گزینه بعدی شورا برای سرپرستی بوده که وی به دلایل شخصی این مسئولیت را نپذیرفت.

نهایتا فردین خورشیدیان از مدیران شاغل در معاونت شهرسازی شهرداری پذیرفت تا زمان معارفه شهردار منتخب، سرپرستی شهرداری بوشهر را برعهده بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز