خبرگزاری کار ایران

درایام نوروز ۹۲

چیدمان هفت سفره هفت سین در هفت خانه تاریخی کاشان

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۴۴

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از استقبال میهمانان نوروزی با هفت سفره هفت سین توسط این سازمان در ابنیه­ی تاریخی کاشان خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از استقبال میهمانان نوروزی با هفت سفره هفت سین توسط این سازمان در ابنیه­ی تاریخی کاشان خبر داد.

«مهدی نادعلی » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: به منظور استقبال و فراهم کردن محیطی مفرح و شاداب برای میهمانان نوروزی هفت سفره هفت سین در هفت خانه تاریخی کاشان چیده شد.

وی، هدف از چیدمان این هفت سفره در بناهای تاریخی کاشان را ایجاد فضایی مناسبت با یادآوری خاطرات شیرین بزرگان اقوام و فامیل، پدر بزرگ­ها و مادر بزرگ­ها با دور هم جمع شدن در خانه­های قدیمی ذکر کرد.

به گفته وی، این هفت سفره هفت سین تا پایان تعطیلات نوروزی در خانه­های تاریخی کاشان تحت نظارت این سازمان و ستادهای اسکان بر پا خواهد بود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان تأکید کرد: این سازمان با همکاری ستاد اسکان تسهیلات نوروزی تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و محیطی امن برای گردشگران نوروزی فراهم کرده است.

نادعلی افزود: امید است میهمانان نوروزی با خاطره­ی خوش از شهرستان کاشان تعطیلات نوروز را به پایان برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز