خبرگزاری کار ایران

«یادداشت‌های روزانه رویا پردیس» به استادمحمد تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۲۰

نمایش «یادداشت‌های روزانه رویا پردیس» اجرای روز گذشته(8 تیرماه) خود را به زنده‌یاد محمود استاد محمد تقدیم کرد.

ایلنا: در پی درگذشت زنده‌یاد محمود استاد محمد نمایش‌نامه نویس و کارگردان پیشکسوت تئا‌تر ایران گروه اجرایی نمایش‌ «یادداشت‌های روزانه رویا پردیس» به کارگردانی ایمان بهروزی و نویسندگی امین بهروزی در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، اجرای خود را به این نمایش‌نامه نویس و کارگردان فقید تئا‌تر ایران تقدیم کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی «گروه تئا‌تر اتفاق»، با فرارسیدن شبهای قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) اجرای نمایش «یادداشت‌های روزانه رویا پردیس» نوشته امین بهروزی و کارگردانی امین بهروزی از ۵ تا ۹ مرداد در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان متوقف می‌شود. باتوجه به استقبال خوب مخاطبان اجرای این اثر نمایشی از ۱۰ مرداد طبق روال روز‌های پیشین ادامه خواهد داشت.

نمایش «یادداشت‌های روزانه رویا پردیس»، هر شب ساعت ۲۰: ۴۵، با قیمت بلیط ۸۰۰۰ تومان در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان با بازی «نازنین احمدی» و «فرهاد تفرشی» در مدت­زمان ۴۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.

علاقمندان می‌توانند برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۹۱۲۳۷۷۳۹ تماس یا برای خرید اینترنتی به سایت تیوال و سایت تئا‌تر نت (لینک فروش مستقیم http: //www. theatrnet. com/shop/۶۹/۲۴۴۷) مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز