خبرگزاری کار ایران

همت بلند خیرین داوطلب هلال‌احمر در قالب پویش «هلال رحمت»

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۱۰

​پویش «هلال رحمت» جمعیت هلال‌احمر همزمان با فرار رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و تقارن با ماه صیافت الهی، با همت خیرین نیک‌اندیش و مشارکت داوطلبان هلال‌احمر در سراسر کشور در حال اجراست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ پویش «هلال رحمت» با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار در قالب توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی سفره‌های ساده افطار و غذای گرم و اهدای کمک جهیزیه برای زوج‌های جوانان انجام می‌گیرد. 

توزیع ۲ هزار و۵۹۴ بسته معیشتی در خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان‌رضوی از توزیع ۲ هزار و۵۹۴ بسته معیشتی به همت خیرین در این استان خبر داد. 

ذاکریان بیان کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، این بسته‌ها در قالب پویش «هلال رحمت»، با مشارکت داوطلبان در اختیار خانواده‌های کم‌برخوردار قرار گرفت. 

توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم در استان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: در قالب پویش «هلال رحمت» تعداد ۷۰۰ پرس غذای گرم با همت خیرین نیکوکار، در مناطق محروم شهرستان‌های سیب و سوران توزیع شد. 

سجادی در ادامه افزود: به همت خیرین و داوطلبان هلال‌احمر شهرستان سیب و سوران و با مشارکت مؤسسه مردم‌نهاد حیدر کرار، ۷۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ریالی بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال به بین خانوارهای کم‌برخوردار مناطق صعب العبور و عشایری پسکوه این شهرستان اهدا شد. 

وی بیان کرد: این طرح با هدف حمایت از معیشت خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

توزیع هزار و ۱۱۸ بسته غذایی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در فارس

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس از اجرای پویش «هلال رحمت» با توزیع یک هزار و ۱۱۸ بسته غذایی ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار در این استان خبر داد. 

درویشی بیان کرد: همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) هزار و ۱۱۸ بسته غذایی (عید نوروز) و (ماه مبارک رمضان) ویژه خانواده‌های کم برخوردار تهیه و توزیع گردید. 

وی در ادامه افزود: ارزش ریالی هر بسته معیشتی، معادل هفت میلیون ریال می‌باشد که جمع هزینه این طرح ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال بوده و با اولویت توزیع و پخش بیماران خاص کم‌برخوردار صورت می‌پذیرد. 

تهیه و جمع آوری این بسته‌ها توسط خیرین نیک اندیش جمعیت هلال احمر فارس صورت پذیرفته است. 

توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی در استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مرکزی با اشاره به توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی با همت داوطلبان استان در قالب پویش «هلال رحمت»، گفت: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از توزیع بستههای معیشتی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از برپایی سفره‌های افطاری به ارزش ریالی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بهره‌مند شدند. 

شهجردی در ادامه افزود: در طرح مروجین سلامت، با توزیع بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی و اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت، آموزش‌های حوزه سلامت و درمان در اختیار بیش از هزار و ۹۰۰ نفر قرار گرفت. 

مدیرعامل هلال‌احمر استان مرکزی در ادامه از اجرای طرح مرهم زائر با همکاری بیش از ۱۶۰ نفر ازداوطلبان خبر داد و بیان کرد: در این طرح بالغ به ۱۰۰ میلیون ریال دارو اهدایی توسط مردم جمع آوریشده و پس از تفکیک و بسته‌بندی با نظر پزشکان داوطلب همکار هلال‌احمر در اختیار اقشار کم‌برخوردارقرار خواهد گرفت. 

اهدای ۵ پارتی کمک جهیزیه توسط خیرین و داوطلبان استان قم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، داوطلبان و خیرین هلال‌احمر استان قم در اقدامی خداپسندانه، ۵ کمک جهیزیه را به نو عروسان نیازمندهدیه کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز