خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۳ درصدی انتقال مصدومان به مراکز درمانی از طریق اورژانس هوایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۶۰

سخنگوی اورژانس کشور از کاهش ۷ درصدی ماموریت‌های اورژانس در ۸ روز گذشته خبر داد و گفت: پرسنل اورژانس در سراسر کشور در این مدت زمان، ۱۲۱ هزار و ۵۱۴ ماموریت انجام دادند.

به گزارش ایلنا، بابک یکتاپرست گفت: از مجموع ماموریت‌های انجام یافته پرسنل اورژانس از ۲۴ اسفند تا دوم فروردین، بیش از ۹۸ هزار و ۷۰۰ ماموریت مربوط به حوادث غیرترافیکی و حدود ۲۲ هزار و ۷۰۰ ماموریت ترافیکی بوده است.

­این مقام مسئول با بیان اینکه در این مدت زمان بیش از ۵۱ هزار مصدوم و بیمار به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: آمار مراجعین به اورژانس بیمارستان در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴ درصد کاهش داشته است.

­سخنگوی اورژانس با اشاره به اینکه در این ۸ روز، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مراجعه کننده به بخش‌های مختلف اورژانس پیش بیمارستانی مراکز آموزشی و درمانی و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی در سراسر کشور مراجعه کردند، گفت: از این تعداد، بیش از ۵ هزار بیمار برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز تخصصی مراجعه کردند و بیش از ۳۰۰ هزار نفر بستری شدند.

­به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، یکتاپرست افزود: آمار مصدومان و بیمارانی که با اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند، نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته و از ۵۵ مورد به ۶۲ مورد رسیده است.

­این مقام مسئول با اشاره به افزایش ۱۱۲ درصدی بازرسی‌های بهداشت در طرح نوروزی امسال گفت: از ۲۴ اسفند تا دیروز، بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط در سراسر کشور بیش از ۷۲۱ هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی انجام دادند و منجر به پلمب (مهروموم) بیش از ۲ هزار مرکز متخلف و معدوم شدن بیش از ۷۳۶ هزار مورد مواد غذایی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز