خبرگزاری کار ایران

دبیرکل هلال احمر در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۴۶

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پیامی، فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن این پیام تبریک به شرح زیر است: 

«یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال» نوروز، میراث مشترک تمدن کهن ایرانی است که با آموزه‌های نورانی اسلام عزیز هم همراه شده و فارغ از مرزهای سیاسی کشورها، وحدت و عظمت این ملت غیور را در گستره بزرگ جغرافیایی خود به رخ می‌کشد. 

چه تقارن نیکویی است وقتی بهار و نوروز طبیعت با بهار قرآن، ماه میهمانی و بندگی خدا در آمیخته و ایران اسلامی غرق در شادی سال نو و ایمان و نورانیت گشته و رنگ سَلاماً سَلاماً به خود می‌گیرد. 

نوروز بهار فعالیت‌های همکاران، نجاتگران، امدادگران، داوطلبان و جوانان سرخ‌پوش هلال‌احمر است. عزیزان غیور و ایثارگری که در قالب طرح‌ملی خدمات نوروزی با هدف والای ایجاد امدادرسانی، آرامش و ایمنی در تعطیلات نوروز برای هموطنان عزیز پرچم خدمت و نوع دوستی را در اولین روزهای سال ۱۴۰۳ و دور از خانواده‌ها برافراشته نگه می‌دارند. 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات آحاد امت اسلامی در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا سال نو را به خانواده بزرگ و ساعی جمعیت هلال احمر تبریک می‌گویم و از تلاش‌های مجدانه و ایثارگرایانه کارکنان، امدادگران، جوانان، داوطلبان این جمعیت در سال گذشته بویژه در حوادث داخلی و خارجی قدردانی می‌نمایم. امیدوارم در سال جدید نیز بتوانیم با توکل به خداوند متعال و در کنار یکدیگر در راستای کاهش و تسکین آلام بشری، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و گسترش صلح و دوستی گام برداشته و به موفقیت نائل شویم. 

یعقوب سلیمانی

دبیر کل جمعیت هلال احمر»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز