خبرگزاری کار ایران

همایش «مسئولیت اجتماعی شرکتی؛ فرهنگ‌سازی و سیاست‌گذاری مشارکت محور» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۷۴۲

همایش «مسئولیت اجتماعی شرکتی؛ فرهنگ‌سازی و سیاست‌گذاری مشارکت محور» با همکاری انجمن مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، انجمن جامعه‌شناسی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران همایش «مسئولیت اجتماعی شرکتی؛ فرهنگ‌سازی و سیاست‌گذاری مشارکت محور» را با همکاری انجمن مطالعات فرهنگی در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار می‌کند. 

«بهمن عشقی» دبیر کل اتاق تهران سخنران افتتاحیه و «علی ربیعی» مدیرگروه مسئولیت اجتماعی، انجمن جامعه‌شناسی سخنران اختتامیه این همایش خواهد بود. 

در این همایش دو پنل حقوقی و اقتصادی به دبیری شراره کامرانی و سخنرانی احمد میدری، ارغوان فرزین معتمد، سینا شیخی، ندا کردونی برگزار می‌شود.

همچنین پنل جامعه شناسانه و محیط زیستی به دبیری منصوره مهدی زاده و سخنرانی حسین محمودی، زهرا جواهریان، شهرام فرضی، منصوره مهدی زاده برگزار می‌شود. 

محل برگزاری این همایش در ساختمان مرکزی اتاق تهران واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، روبروی خیابان ۲۱، پلاک ۸۲ طبقه هشتم خواهد بود. 

لازم به ذکر است؛ امکان شرکت در این همایش به صورت برخط از طریق لینک زیر نیز وجود دارد: 

https://www.skyroom.online/ch/irancsca/provincial-offices

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز