خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

تعطیلی فرهنگ و هنر باعث پژمردگی جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۱۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد معتقد است که تعطیلی فرهنگ و هنر باعث پژمردگی جامعه می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان زاده طی نشستی با مدیران موسسات قرآنی و مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان اردکان با بیان این مطلب تاکید کرد: اتمسفر و زیست بوم فرهنگی و هنری جامعه را افزایش و گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه زیست فرهنگی جامعه مهم و ضروری است،اظهارداشت: تجربه و تحقیقات نشان داده شهروندانی که خارج از فرهنگ و هنر زیست می‌کنند علاقه و استعداد عجیبی به انحرافات اجتماعی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: مناطقی که جرم در آن ساماندهی شده بیانگر سقوط فرهنگ و هنر درآن مناطق است.

جوادیان زاده با بیان اینکه توسعه جامعه با تثبیت فرهنگ و هنر رقم می خورد، افزود: با فعالیت های فرهنگی و هنری باید سعی شود رضایت خاطر جامعه را فراهم کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین پیشنهاد داد: سند توسعه فرهنگی و نقشه راه فرهنگی شهرستان اردکان تهیه و تدوین شود.

در این نشست محمود دهقان هراتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان هم  پیشنهاد و راهکارهای قانونی را برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری ارائه کرد و برای حل مشکلات این حوزه قول مساعد داد.

ارائه گزارش از سوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان و همچنین نظرات و پیشنهادات مدیران موسسات قرآنی و مسئولان انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان اردکان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین در سفر یک روزه به شهرستان اردکان با خانواده شهید کمالی، میرشمسی جانباز 70 درصد و هنرمند پیشکسوت عکاسی عاقلی دیدار و عیادت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز