خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام منتظرقائم در یزد:

شاهکار سیاسی رئیس دولت اصلاحات در خرداد ۹۲ نمایان شد

کد خبر : ۲۵۳۷۲۰

تلاش جریان اصلاحات و اعتدال در این راستاست تا اکثریت مجلس، نمایندگی اکثریت مردم را داشته باشند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شاهکار رئیس دولت اصلاحات در انتخابات ۹۲ نمایان شد.

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی منتظرقائم پنج شنبه شب در جمع حامیان دولت تدبیر و امید در شهر یزد با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد غفوری گفت: افرادی که در اینجا جمع شده‌اند اصلاح طلب هستند، همچنانکه پیامبران و امامان هم به فکر اصلاح امور جامعه خود بوده‌اند.

وی افزود: تفاوت‌ها میان اصلاح طلبان و اصولگرایان برخی موارد در نگاه به تکلیف و نتیجه بروز می‌یابد، برای مثال اگر اصلاح طلبان در اجرای امر به معروف و نهی از منکر بعنوان فریضه بیشتر به نحوه اثرگذاری آن نگاه می‌کنند ولی اصولگرایان بر اصول اجرا تکیه می‌کنند.

وی با اشاره به نگاه اصلاح طلبان به امور جامعه گفت: حکومت ناظر بر امور مردم و اداره کشور است و باید برای انجام به دست مردم سپرده شود که شهروند معنا پیدا می‌کند.

مهدی منتظرقائم گفت: باید به این سمت حرکت کنیم که چگونه حاکمیت با مقبولیت بیشتر نزد مردم، امور را اداره کند تا همدلی میان مردم و حکومت بیشتر شود.
وی با اشاره به انتخابات مجلس دهم گفت: تلاش جریان اصلاحات و اعتدال در این راستاست تا اکثریت مجلس، نماینده اکثریت مردم را داشته باشند.

حجت الاسلام منتظرقائم با تاکید بر بهره گیری از پیامدهای انتخابات ۱۳۸۴ و بهره گیری از باید‌ها و نبایدهای انتخابات ۹۲ گفت: نتیجه انتخابات ۹۲ با شاهکار رئیس دولت اصلاحات و از خودگذشتگی دکتر عارف رقم خورد، جایی که نیاز به همدلی و از خودگذشتگی احساس می‌شد.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه قم، برگزاری جلسات هماهنگی بمنظور برنامه ریزی در انتخابات مجلس دهم را صدور یک لیست واحد در استان‌ها اعلام کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ابتدای سخنان خود، همچنین دلیل عدم حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی لاری را در یزد، کسالت وی عنوان کرد.

در این مراسم همچنین علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد در مجلس هشتم و سید حمید کلانتری استاندار اسبق یزد به تحلیل شرایط پیش رو پرداختند.

در بخش دیگری مراسم که مجمع سراسری اصلاح طلبان و اعتدال گرایان استان یزد نام داشت، انتخابات هیئت رئیسه شورای مشورتی اصلاح طلبان استان یزد بمنظور تصمیم گیری در انتخابات مجلس دهم برگزار شد و ۱۵ نفر بعنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز