خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

استاندار یزد درگذشت حاج حسین سعادتمند را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۰۲

مرحوم سعادتمند غم و اندوه سترگ عاشورای حسینی را با نوای خویش برای عاشقان و عزاداران آن حضرت بیان می‌کرد و روح تعهد و حماسه را در جامعه اسلامی زنده نگه می‌داشت.

استاندار یزد در پیامی، درگذشت حسین سعادتمند، نوحه خوان هیات سینه زنی فهادان یزد و از خادمین خاندان عصمت و طهارت(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از یزد، متن کامل پیام سید محمد میرمحمدی به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

خانواده گرامی و ارجمند سعادتمند

خبر رحلت خادم خاندان عصمت و طهارت(ع) آقای حسین سعادتمند در روز عید فطر، موجب حزن اینجانب گردید. گرچه آن وجود گرانقدر به ندای حق لبیک گفت و سایه پر مهر و محبتش را خانواده و بازماندگان بر سر خود احساس نمی‌کنند، اما ثمره زندگی آن مرحوم که با بهره گیری از چشمه زلال عاشورا، مشعل فروزان مجالس حسینی را روشن نگه می‌داشت، برگ زرینی است که در پرونده آن مداح بزرگوار خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌درخشد.

مرحوم سعادتمند که با نفس گرم خود به ترویج و تبیین اهداف متعالی حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران با وفایشان می‌پرداخت، غم و اندوه سترگ عاشورای حسینی را با نوای خویش برای عاشقان و عزاداران آن حضرت بیان می‌کرد و روح تعهد و حماسه را در جامعه اسلامی زنده نگه می‌داشت.

اینجانب ضمن آرزوی غفران و رحمت الهی برای آن فقید سعید و عرض تسلیت به خاندان مکرم سعادتمند، هیات‌های گرانقدر عزاداران حسینی بویژه هیات محترم عزاداری فهادان، امیدوارم آن مرحوم بر خوان گسترده حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) می‌ه‌مان گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز