خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مجمع عمومی؛

اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون تدبیر دانشگاه یزد انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۸۶

دکتر غضنفر میرجلیلی، سید محمدعلی نکویی، سید محمد فاضل رضوی، دکتر مهدی نواب‌پور و دکتر سید مهدی کرباسی به عنوان اعضای اصلی و دکتر سید محمود الهام بخش و دکتر سید محمدعلی صالحی به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره به مدت سه سال انتخاب شدند.

نخستین مجمع عمومی عادی اعضای هیأت علمی بازنشسته دانشگاه یزد برگزار و در این جلسه هیأت مدیره و بازرسان «کانون تدبیر» انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا از یزد، مسؤول راه اندازی این کانون با بیان این مطلب افزود: اولین مجمع عمومی عادی نوبت اول کانون تدبیر دانشگاه یزد در هفته جاری و با حضور هجده نفر از اعضای هیأت علمی بازنشسته این دانشگاه در سالن جلسات ساختمان استقلال برگزارشد.

سید محمدعلی نکویی گفت: در ابتدای جلسه، برای انتخاب هیات رییسه جلسه رای گیری شد و در نتیجه دکتر سید مهدی کرباسی به عنوان رییس، دکتر مهدی نواب‌پور به عنوان منشی و دکتر غضنفر میرجلیلی و سیدمحمدفاضل رضوی به عنوان ناظران جلسه انتخاب شدند.

وی گفت: در ادامه، برای انتخاب هیات مدیره و بازرسان این کانون، رأی گیری شد که بر اساس نتایج شمارش آرا، دکتر غضنفر میرجلیلی، سید محمدعلی نکویی، سید محمد فاضل رضوی، دکتر مهدی نواب‌پور و دکتر سید مهدی کرباسی به عنوان اعضای اصلی و دکتر سید محمود الهام بخش و دکتر سید محمدعلی صالحی به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره به مدت سه سال انتخاب شدند. همچنین شهین قاسمی و محمدرضا عطایی نیز به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل کانون برای مدت یک سال انتخاب شدند.

بر اساس این شیوه نامه، علاوه بر بهره‌مندی اعضای هیأت علمی از حقوق و امتیازات آموزشی، پژوهشی و رفاهی، توصیه شده است گروه‌های آموزشی تدابیر لازم برای حفظ ارتباط مستمر با اعضای هیات علمی بازنشسته را در قالب اقداماتی نظیر دعوت برای شرکت در مراسم و جشن‌های مختلف، دعوت دوره‌ای برای دید و بازدید با اعضای شاغل و اطلاع رسانی اخبار دانشکده اتخاذ کنند.

وی اظهار داشت: اعضای این کانون در آغاز این همکاری، تصمیم دارند که ضمن رعایت حقوق یکدیگر و جامعه، به کوشش فردی و گروهی برای تجمیع تجربیات و ابداعات همّت گمارند و با به کارگیری مستمر آن‌ها، پرچم­دار نوآفرینی برای زندگی بهتر باشند. وی ابراز امیدواری کرد: اعضای کانون بتوانند به کمک تجربیات گذشته و علوم معاصر، اثری ماندگار از عصر خود بر جای گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز