خبرگزاری کار ایران

تعرض مجدد به خط لوله آب انتقالی یزد؛

آب شرب یزد قطع شد/ هدررفت میلیون ها لیتر آب در بیابان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۲۰

در پی تخریب خط لوله آب انتقالی به یزد و شکستن حوضچه های مسیر انتقال آب، مردم یزد با قطعی آب شرب و بهداشت مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، شب گذشته در منطقه شرق اصفهان به شش حوضچه آب انتقالی یزد تعرض شده و به دنبال این تعرض، آب انتقالی به یزد هم اکنون قطع است.

همچنین تیمی برای بازسازی و مرمت خط لوله آب انتقالی به شرق اصفهان در مسیر انتقال اعزام شدند تا از هدر رفت میلیون ها لیتر آب در بیابان جلوگیری شود.

چند ماه قبل نیز میرزایی یکی از نمایندگان مجلس اصفهان که برای رفع شبهات اصفهانی‌ها در خصوص مصرف آب انتقالی در گلخانه هایی که در یزد ایجاد شده به دعوت از جوکار نماینده یزد و اشکذر به یزد سفرکرده بود.

وی در این سفر به همراه هیأت همراه در بازدیدی که از مناطق حسین آباد ریسمانی، روستای شحنه، چرخاب و چندمخزن آب یزد داشت این شبهه برایش رفع شد که آب انتقالی در گلخانه های یزد مصرف نمی شود و مصرف شرب دارد.

مهران فاطمی؛ استاندار منتصب دولت سیزدهم در استان یزد در هشت سال گذشته در مقام کنشگر سیاسی، پیوسته از نوع رفتار و عملکرد مدیران وقت، نسبت به حملات به خط آب انتقالی و بی توجهی مسئولان در برخورد با این رویه انتقاد می کرد.

هنوز یک ماه از  استقرار منتقد سابق در صندلی استانداری نگذشته که آن اتفاق تکرار شده است. رسانه‌های استان در حال حاضر منتظر ند تا ببینند  واکنش و عملکرد وی در این زمینه چگونه خواهد بود.

 به گزارش ایلنا، شنیده ها حاکی از این است که هفته گذشته کشاورزان اصفهانی با تحصن در مقابل دفتر میرزایی؛ نماینده اصفهان خواستار تامین آب کشاورزی شده بودند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز