خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان خبر داد؛

کشف و انهدام بیش از ۵۱ تن مواد مخدر و ۳۳ باند قاچاق در یزد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۳۸۹

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از افزایش کشفیات مواد مخدر در یزد خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 51 تن موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به سال 98 این میزان 11 تن بیشتر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی بهدانی فرد در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا با اشاره به امنیت خوب و پایدار استان یزد اظهار داشت: رسانه ها یاریگر نیروی انتظامی در برقراری امنیت هستند و اگر اطلاع رسانی درست و به موقع نباشد، فضای مجازی می تواند با شیطنت های خود امنیت یزد را نشانه رود.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری رسانه ها با پلیس و نیروی انتظامی با گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی از 17 مهر تا 23 مهر افزود: خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح امنیت مردم است و در این زمینه با هیچکس مماشات نخواهیم داشت و تا پای جان ایستاده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم برای ما مهم است عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی ها رضایت مردم افزایش داشته اما همچنان بر پیشگیری از وقوع جرم تاکید داریم و در این زمینه ارتباط خود را با مراکز آموزشی افزایش داده ایم.

وی با بیان اینکه 27 سازمان در بحث امنیت و پیشگیری از جرایم با نیروی انتظامی باید همکاری کنند اضافه کرد: همچنین 26 دستگاه در خصوص فرهنگ سازی در زمینه امنیت و پیشگیری از وقوع جرم با نیروی انتظامی باید همکاری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه داشتن پاسگاه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت ضروری است اما در شهرک سازی های نوین و مجتمع های مسکونی به طراحی و تعبیه پاسگاه انتظامی بی توجهی شده است افزود: در این زمینه کوتاهی شده و توجهی به برقراری نظم و امنیت ندارند که اگر نگاه متفاوتی به این موضوع داشته باشند بهتر می توانیم در برقراری نظم و امنیت خدمت رسانی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد یکساله نیروی انتظامی و کشفیات آن پرداخت و عنوان کرد: در موضوعات اقتصادی، گرانی، تورم و بیکاری بالغ بر 44 درصد افزایش فراخوان داشتیم که خوشبختانه هیچ یک از تجمعات اعتراضی به مسائل امنیتی منجر نشد.

بهدانی فرد با بیان اینکه انتخابات خردادماه را به خوبی پشت سر گذاشتیم و امنیت کامل در این زمینه در کشور نیز حاکم بود گفت: دشمن در این زمینه برای کاهش امنیت تلاش کرد که با هوشیاری نیروهای انتظامی ناکام ماند و خدشه ای به نظام وارد نشد.

وی در خصوص ارتقای امنیت استان و رضایتمندی شهروندان با اشاره به دایرشدن ایست های بازرسی در برخی نقاط و تلاش برای مهار سرقت اظهار داشت: اغلب سرقت های منازل و سرقت های خودرو از سوی سارقان غیربومی است و موضوعات مختلف نشان داد که برقراری تورهای است و بازرسی موجب دستگیری بسیاری از سارقان شد.

بهدانی فرد از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای افزاییش امنیت را حضور پلیس در مساجد برای آموزش مردم در پیشگیری از سرقت ها عنوان کرد و افزود: برخورد با ارازل و اوباش از اولویت های پلیس است و کسی در هیچ نقطه ای از استان نباید احساس ناامنی کند و از تردد در معابر و کوچه ها ترس داشته باشد که خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی همچنین از افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر استان و ارتقای رتبه یزد در بین شش استان نخست کشور در کشفیات خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 51 تن موادمخدر کشف شده و در سال جاری نیز در شش ماه گذشته هم بیش از 30 تن مواد مخدر کشف و ضبط شده و 33 باند قاچاق مواد مخدر در استان یزد منهدم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از کشف سرقت و جرایم در کمتر از 24 ساعت خبر داد و اظهار کرد: محال است جرمی در یزد وقوع شود و سرقتی انجام گیرد و نیروی انتظامی استان در کمتر از 24 ساعت نتواند کشف کند اما مردم نیز باید برای برقراری امنیت مراقبت بیشتری هم به خرج دهند و با وضعیت کسرت و پیچیدگی جرایم ضمن رعایت نکات ایمنی، پلیس را در کنترل و پیشگیری از سرقت کمک کنند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز