خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید انجمن راگبی :

راگبی را با برنامه ریزی دقیق المپیکی خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۴۷

سرپرست جدید انجمن راگبی گفت: برای پیشرفت و ارتقا سطح فنی و علمی راگبی کشور، درصدد هستیم تا با کشورهای تراز اول این ورزش تعامل داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، دکتر«میرمهدی حسینی» در خصوص ورودش به عنوان رئیس انجمن راگبی کشور تصریح کرد: در ابتدا جا دارد از زحمات دکتر حسن میرزاآقابیک که پدرانه برای این ورزش زحمت کشید و همچنین از آقای علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کمال تشکر را داشته باشم که بنده را به عنوان سکاندار مهمترین انجمن ورزشی کشور انتخاب کرند. از آن جایی که بنده سال‌هاست در بخش خصوصی و اقتصاد ورزش حضور داشته ام، پیشنهاد عضویت در هیات رئیسه انجمن را دادند و من قبول کردم تا به این ورزش جذاب ورود کنم و با مجموعه راگبی همکاری داشتم.

وی افزود: علاقه من به این ورزش سبب شد تا به دنبال نقاط ضعف و قوت راگبی بپردازم و با مشاوره به آن کمک کنم. بعد از رفتن دکتر حسن میرزاآقابیک، پیشنهاد ریاست این انجمن را دادند و من هم پس از بررسی و مشاوره با دوستان، تصمیم گرفتم در کنار خانواده راگبی به عنوان رئیس انجمن حضور داشته باشم.

حسینی ادامه داد: هدف من کمک به این ورزش است، به همین دلیل سعی کردم به ساختار راگبی دست نزنم. به جز معدود تغییراتی که در هیات رئیسه و همچنین در بخشی از عوامل اجرایی داشتم، می‌خواهم با همان تیم قبلی کار کنم. البته دوستان باید برنامه‌های‌شان را ارائه کنند تا در هیات رئیسه انجمن مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رئیس انجمن راگبی در پایان در خصوص اهدافش خاطر نشان ساخت: متاسفانه با وجود ویروس کرونا مدت‌هاست که مسابقات راگبی برگزار نشده. از این رو، قصد داریم با وزارت بهداشت مکاتباتی داشته باشیم تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. همچنین برای رشد و توسعه راگبی می خواهیم با برخی از کشورهای تراز اول تعامل داشته باشیم تا بتوانیم راگبی ایران را به جایگاه واقعی خود برسانیم. هرچند که هدف اصلی‌مان گرفتن سهمیه المپیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز