خبرگزاری کار ایران

با اجرای برنامه گرامیداشت هفته معلم؛

سازمان منطقه آزاد انزلی از معلمان و مدیران برتر تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۷۹۶

با اجرای برنامه گرامیداشت هفته معلم، سازمان منطقه آزاد انزلی از معلمان و مدیران برتر تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سید حجت مهدوی سعیدی معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با تقدیر از فعالان حوزه تعلیم و تربیت، بیان کرد: اعتقاد داریم که زیر ساخت های توسعه درهمه جوامع معطوف به زیرساخت های تفکر است، و معلمان در سطح مدارس مدیریت تفکر دانش آموزان و پرورش محصلین را به منظور توسعه کشور به عهده دارند.

وی در ادامه با تبیین خصوصیات و شاخص های متمایز شهید مطهری، تشریح کرد: یکی از خصوصیات مهم این شهید والا مقام زمان شناسی بود، و ثابت کرد که شهوت قدرت و کلام و تمنای تجلی نداشته و با اخلاص در همه شرایط به تعلیم و تربیت می پرداخت و براین باور بود موفقیت معلم در گرو اخلاص است.

معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی به اجرای طرح مدیریت استعداد از سوی این سازمان در سطح مدارس محدوده اشاره و خاطر نشان کرد: با دستور مدیرعامل سازمان و به منظور شناسایی و پرورش جوانان و نوجوانان مستعد طرح مدیریت استعداد در سطح مدارس آغازبه کار کرده و در این طرح دانش آموزان توانمند در بخش های علمی، فرهنگی،هنری و ورزشی شناسایی و به کمک موسسات علمی و دستگاه های اجرایی پرورش داده خواهند شد.

دکتر مهدوی در ادامه با اشاره به اهمیتی که سازمان متبوع وی جهت تقویت زیرساخت ها و برنامه های توسعه محور قائل است، اضافه کرد: معتقدیم زیر ساخت های توسعه و رشد متوازن از مدارس نمود پیدا کرده و جهت دهی می شود و معلمان با پرورش دانش آموزان متفکر و پویا علاوه بر تقویت شاخه های علمی کشور در زمینه رونق اقتصاد،تولید و اشتغال نیز تأثیر گذار خواهند بود.

مهندس سیدمهدی نقوی عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی معلمی را یکی از مشاغل مهم عنوان کرد و افزود: اعضای هیات مدیره سازمان از طرح های توسعه ای در حوزه مدارس، تعلیم و تربیت حمایت کرده و تلاش می کنیم نواقص موجود برطرف و مدارس منطقه نقش الگویی خود را ایفا کنند.

حمید آقاجانی رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گیلان نیز منطقه آزاد انزلی را در بسیاری از زمینه ها در سطح کشور الگو اعلام کرده و اظهار داشت : با اجرای طرح هوشمند سازی مدارس ، تقویت مدارس منطقه در حوزه سخت افزار و نرم افزار ، ارتقای سطح آموزش و تشویق دانش آموزان در راستای مهارت آموزی، شاخص های تعلیم و تربیت در سطح منطقه افزایش یافته و این طرح به عنوان الگو از منطقه آزاد انزلی در سطح کشور نیز به کار گیری خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر معاونین و مدیران سازمان، رییس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گیلان، مدیران آموزش و پرورش سطح منطقه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز