خبرگزاری کار ایران

در راه مقابله با بیماری کرونا مطرح شد؛

تشکر شهردار رشت از همکاری مردم در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۴۸

شهردار رشت از همکاری و همراهی مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،ناصر حاج محمدی با اشاره به اینکه شهرداری رشت ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان برای حضور آنها در خانه و لزوم قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان رشت اقدام‌ به مسدود کردن پارک‌ها و بوستان های شهر رشت کرد.

شهردار رشت در همین زمینه افزود: پارکها و بوستان هایی که امکانش وجود داشت با کیسه های پلاستیکی و بوستانهایی که این امکان فراهم‌ نبود با آبپاشی و خیس نمودن چمن، فضا برای پهن کردن بساط محدود شد.

وی ادامه داد: هر چند باید از اقدام آگاهانه و مسئولانه شهروندان فهیم رشت تشکر و قدردانی کرد که سیزده به در را در خانه ها مانده اند و از تردد در سطح شهر و یا اتراق در فضاهای سبز شهری خودداری کردند.

شهردار رشت همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: اینجانب به عنوان خادم کوچک مردم و شهروندان شهر باران از همراهی مردم در جهت تحقق اهداف و برنامه های شعار “سیزده به در را در خانه می مانیم” مراتب قدردانی و سپاسگزاری فرماندار محترم و دیگر مسئولان شهری و استانی را اعلام‌ می نمایم.

 حاج محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد: با چنین آگاهی و دانشی که شهروندان از جدی بودن‌ مخاطرات در زمینه شیوع ویروس کرونا کسب کرده اند، جای امیدواری فراوان وجود دارد که به زودی بر این‌ ویروس شوم و منحوس فائق آییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز