خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در همایش مدافعان حرم گیلان:

مدافعان حرم اقتدار قدرت های شیطانی را شکستند/ پیروزی مدافعان حرم بر داعش موجب تحقیر سلطه گران شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۹۸۹

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مدافعان حرم اقتدار قدرت های شیطانی را شکستند و اکنون شاهد تحقیر قدرت های استکباری هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در همایش مدافعان حرم استان که در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد با اشاره به اینکه حضور در جمع مجاهدان حق علیه باطل جای بسی افتخار است اظهار کرد: رزمندگان مدافع حرم، در فراسوی مرزهای جغرافیایی کشور با داعش جنگیدند و مجاهدانه از حریم عصمت و طهارت(ع) دفاع کردند.

وی، پیروزی مدافعان حرم در مقابل داعش را سبب تحقیر قدرت های سلطه گر جهانی عنوان کرد و افزود: آنها که در نبرد با داعش خود را فدای ولایت کردند و به شهادت رسیدند به نشاط معنوی اخروی دست پیدا کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رزمندگان مدافع حرم که ماندند شاهد نشاط مادی آزادسازی سوریه و عراق از وجود داعش شدند، تصریح کرد: مدافعان حرم اقتدار قدرت های شیطانی را شکستند و اکنون شاهد تحقیر قدرت های استکباری هستیم و این امر برای ملت های آزادی خواه دنیا سبب نشاط است.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: امروز یکی از نعمت هایی که خدای متعال به ملت ایران عنایت کرده، شاهد افول و ذلت قدرت های سلطه گر جهانی شده است.

وی با اشاره به اینکه زندگی در سایه ولایت و حکومت دینی و علوی نعمت است، بیان کرد: ابتدا باید این نعمت را درک کرده و بعد آن را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز