خبرگزاری کار ایران

با حضور محرابی برگزار شد؛

نشست هم اندیشی گروه GIS آبفای گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۲۷۳

نشست هم اندیشی گروه GIS آبفای گیلان با حضور دبیر شورای راهبری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست هم اندیشی گروه GIS شرکت که با حضور دبیر شورای راهبری GIS شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، مدیر عامل این شرکت بر تکمیل و برداشت دیتاها و بهره برداری از اطلاعات به منظور تحلیل شبکه تأکید کرد.

در این جلسه سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت و لزوم اطلاعات صحیح از کلیه عوارض شرکت بر تکمیل و برداشت دیتاها و بهره برداری از اطلاعات به منظور تحلیل شبکه تأکید کرد.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به تلاش همکاران و لزوم در نظر گرفتن اعتبارات در مبحث GIS شرکت، آبفای گیلان در کوتاهترین زمان به اهداف سازمانی و استانداردهای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواهد رسید.

سپس رضا پورشعبان معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آبفای گیلان در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد پایگاه داده GIS شرکت، اهمیت و لزوم تکمیل پایگاه داده و اقدامات پیش رو به منظور دستیابی به اهداف و نهادینه سازی و اجرایی نمودن GIS در صنعت آب و فاضلاب مواردی مطرح کرد و هدف اصلی پیاده‌سازی پایگاه اطلاعات مکانی و توصیفی و مدیریت اقتصادی و بهره‌برداری از موقعیت تاسیسات آب و فاضلاب را تحقق درآمد پایدار و کاهش پرت آب و نهادینه‌سازی و اجرایی کردن آن در صنعت آب و فاضلاب عنوان کرد.

در ادامه رضا سبحانی معاون مشترکین و درآمد نیز مواردی در خصوص کاربرد GIS در راستای مدیریت هدفمند مشترکین عنوان کرد و گفت: با استفاده از اطلاعات شبکه با هدف دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مشترکین، بهینه سازی مصرف، جلوگیری از هدر رفت آب، تهیه نقشه GIS مشترکین و ایجاد بایگانی مکانیزه دست خواهیم یافت.

همچنین محرابی دبیر شورای راهبری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به مواردی در راستای سیاست گذاری ها، SDI کشوری و ضرورت راه اندازی آن، مکانمند شدن اطلاعات، ، برنامه راهبردی و استقرار و توسعه  GIS سازمانی، اهداف و برنامه ها را تشریح کرد .

 گفتنی است، در راستای پروژه استقرار و نصب نرم افزار تحت وب، شرکت مشاور با اولویت ممیزی جانمایی مشترکین در پارسل شهری مطالبی را به نمایش درآورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز