خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار رشت صورت گرفت؛

حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای اجرای پروژه‌های عمران شهری کلانشهر رشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۰۹

در نشستی با حضور شهردار رشت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء چگونگی حضور و مشارکت این قرارگاه در اجرای پروژه های عمران شهری در رشت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشستی با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، شهردار و معاون اقتصادی و مالی شهرداری رشت و دست اندرکاران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء چگونگی حضور و مشارکت این قرارگاه در اجرای پروژه های عمران شهری در رشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رشت در زمینه اجرای پروژه های شهری توضیحاتی را برای رحمانی هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی و فلاح مدیر عامل مرکز شهید رجایی این قرارگاه ارائه کردند و در نهایت مقرر شد مجموعه ای از پروژه‌های عمرانی به همراه مشخص شدن روش‌های تامین مالی آنها در جلسه ای با حضور دکتر محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نهایی شود.

اسماعیل حاجی پور در این نشست در سخنانی اعلام کرد: اعضای شورای شهر با همدلی و همفکری برای همراهی با برنامه های اجرایی شهردار محترم آمادگی کامل دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خواستار اجرایی شدن برخی از پروژه های مشخص شهر رشت در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری شد.

شهردار رشت هم در این نشست به تشریح برخی از پروژه‌های مهم توسعه ای همچون پروژه لایروبی روخانه های زرجوب و گوهررود، اجرای کلکتور جمع آوری فاضلاب، اجرای طرحهای گردشگری، طرح کمربندی ۹۰ متری، اجرای طرح تراموا، اجرای پروژه زیرسطحی و زیرگذرهای میدان شهدای ذهاب و... پرداخت.

ناصر حاج محمدی خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه ها زمینه های توسعه و عمران شهری رشت بیش از پیش فراهم‌ می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز