خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مجدد کاشی خزر با مدیریت مجرب و کادر فنی جدید

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۵۰

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید از شرکت کاشی خزر واقع در شهر صنعتی رشت، راه اندازی مجدد این شرکت را نوید داد.

به گزارش ایلنا از رشت،فرهاد دلق پوش در حاشیه بازدید از شرکت کاشی خزر واقع در شهر صنعتی رشت، راه اندازی مجدد این شرکت را نوید داد و گفت: با روی کار آمدن مدیریت و مالکیت جدید باتجربه و بهره مندی از کادر فنی کارآمد و با سابقه فنی اصفهان، یزد و گیلان به زودی کاشی خزر به چرخه تولید باز می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به تعطیلی۴ ساله کاشی خزر در گذشته، اظهار داشت: بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات بر اثر سوء مدیریت قبلی دچار آسیب و مشکلاتی شده اند که شکر خدا با به کارگیری دانش فنی و پشتکار مهندسین دلسوز این مرز و بوم این سرمایه‌گذاری عظیم مجدداً احیا و پیش‌بینی می شود که ظرفیت اشتغال حداقل ۴۰۰ نفر نیروی انسانی را فراهم سازد.

 دلق پوش،صنایع کاشی خزر را با 24 سال تجربه در تولید کاشی، یکی از پیشگامان صنعت کاشی در کشور دانست و گفت: در تلاش هستیم به همت مدیرعامل جدید کارخانه با حمایت کامل این سازمان، نسبت به رفع چالش ها و مشکلات عدیده آن اقدام نموده و این سرمایه گداری انجام شده در بخش صنعت را از وضعیت رکود خارج کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز