خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی ازدواج مطرح شد؛

تاکید معاون فرماندار ماسال بر لزوم آموزش مهارت های پیش و پس از ازدواج

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۵۵۱

معاون فرماندار ماسال با اشاره به افزایش میزان طلاق در جامعه، بر لزوم ارتقای آگاهی و مهارت های زندگی جوانان پیش و پس از ازدواج تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، جعفر صفری در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی پیش از ازدواج جوانان شهرستان با بیان اینکه یکی از مهمترین و حساس‌ترین تصمیم زندگی هر فردی ازدواج و انتخاب همسر است، گفت: افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند در موقعیت بسیار مهمی قرار دارند که نیاز است با ارتقای اطلاعات و آگاهی‌های خود انتخابی صحیح و زندگی مشترک موفقی را پایه گذاری کنند.

معاون فرماندار ماسال با اشاره به افزایش پرونده‌های طلاق در دادگاه‌های خانواده، تصریح کرد: افرادی که امروز بر اثر اختلاف خانوادگی به دنبال جدایی هستند شاید روزی فکر این موضوع را هم نمی کردند که آن همه علاقه و صمیمیت اوایل ازدواج از بین برود و کارشان به جدایی ختم شود.

صفری چند سال ابتدایی هر زندگی مشترک را مهمترین لحظات عمر هر انسانی دانست و گفت: انسان خوشبخت کسی است که در تمام مراحل زندگی با همان احساس خوش ابتدای زندگی مشترک، زندگی خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: انسان هنرمند و فرد خوشبخت کسی است که اول از همه علایق و حساسیت های طرف مقابل خودش را به خوبی شناسایی کند و همیشه سعی نماید خود را به جای طرف مقابل بگذارد تا رفتار صحیحی را از خود ارائه دهد.

معاون فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم پرهیز از لجبازی، تندخویی و واکنش سریع در فضای زندگی مشترک، گفت: هدف بزرگ زندگی حفظ زندگی و به هم نخوردن آن است و باید به این فکر کنیم که به خاطر مسائل کوچک و جزئی از این هدف بزرگ که همان تداوم زندگی مشترک و سعادتمندی است دست برنداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز