خبرگزاری کار ایران

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت خبر داد:

اصلاح خطوط ترافیکی خیابان‌های شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۳۵

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت گفت: خطوط ترافیکی خیابان‌ها و معابر شهر رشت امحا و اصلاح خواهند شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فعالیت‌های مربوط به وضعیت ترافیک شهر همچون اصلاحات هندسی، تغییر وضعیت عبور و مرور، انسداد و یا بازگشایی و... در دستورکار مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت قرار گرفته است.

بر پایه این گزارش به پیوست اجرای پروژه ها، اصلاح و یا اجرای جدید علائم عمودی و افقی در شهر نیز دنبال خواهد شد.

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت در این باره توضیح داد: از آنجایی که خط کشی های طولی و عرضی در مواردی همچون بعضی از خط کشی های محوری مانند خط ایست، بلوک عابر پیاده، کف نوشته و... با رنگ دوجزئی و ماندگاری بیش از ۱۸ ماهه اجرا شد برای اصلاح و تغییر آنها باید این رنگها از سطح روکش خیابان زدوده شود.

محمدحسن هادی زاده افزود: امحای این موارد با دستگاه ویژه مکانیزه سایش انجام می شود و عملیات امحا خط کشی های یاد شده در دوربرگردانهای تازه ساخته شده همچون انتهای بلوار شهید چمران، بلوار شهید رجایی، بلوار شهید قلی پور، تقاطع طالقانی – معلم و میدان مصلی هم اکنون در دستور کار مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: هم اکنون شهرداری رشت درحال اجرا و انجام این طرح است و کار امحای خط کشی‌های قدیمی و اجرای خط‌کشی‌های جدید با جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز