خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

نقش سمن ها مطالبه‌گری مردم و جامعه از مدیران است

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۶۰

رئیس کل دادگستری استان گیلان بیان کرد: نقش سمن‌ها مطالبه گری چالش های پیش روی مردم و جامعه از مدیران است.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان گیلان فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

حجت الاسلام خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست با اشاره به نقش موثر سازمان‌های مردم نهاد در انتقال دغدغه‌ها و نیازهای مردمی تصریح کرد: نقش سمن‌ها مطالبه گری چالش‌های پیش روی مردم و جامعه از مدیران و مسئولان است.

خلیلی با بیان اینکه افکار عمومی به درستی متاثر از اخبار و گزارش‌های سازمان های مردم نهاد است اظهار داشت: عملکرد صادقانه و غیرانتفاعی سمن ها نقش مهمی در مشارکت و جلب اعتماد مردم داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تهیه اخبار و مستندات باید با در نظر گرفتن احتیاط های حقوقی لازم به حفظ حریم خصوصی توجه شود و انتشار تخلفات و انتساب آن به اشخاص حقیقی یا حقوقی پیش از اعلام جرم از سوی دستگاه قضایی، مجاز نیست.

در این نشست که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان برگزار شد، نمایندگان سمن ها به بیان دغدغه ها، مشکلات حوزه محیط زیست و منابع طبیعی گیلان پرداخته و مطالبات مردمی در این حوزه را به اطلاع رئیس کل دادگستری استان رساندند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز