خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش خبر داد:

پیش‌بینی یک میلیارد تومان برای حفر دو حلقه چاه آب شُرب در شهر املش

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۳۴

فرماندار املش از پیش بینی یک میلیارد تومان اعتبار برای حفر دو حلقه چاه آب شُرب شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از املش، یونس محمودی فرماندار شهرستان املش در پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان، پرداختن به رفاه، نیازمندی‌ها و مایحتاج عمومی مردم در وقوع حوادث را از سوی هر یک از دستگاه‌ها بعنوان روسای کمیته پدافند غیرعامل را یکی از ضروریات مهم دانست و افزود : مطالعه دقیق مفاد صورت جلسات یکی ازمهمترین وظایف شما مدیران است.

فرماندار شهرستان املش همچنین از ضرورت دستیابی مردم به مدیران ستاد بحران شهرستان در ساعات اولیه وقوع حوادث سخن گفت و افزود : اطلاعات جامع در شهرداریها و بخشداری ها در دسترس باشد.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه، تجهیز و بازسازی ماشین آلات نیروهای صف، شهرداران و دهیاران با امکانات موجود فراهم شود.
 
یونس محمودی در ادامه دهیاران را بعنوان مدیران بحران محلی برشمرد و اظهار داشت : با توجه به نزدیکی فصل پاییز از امروز از همه دهیاران و بخشداران و شهرداران میخواهم تا زیرساخت های ستاد بحران را فراهم نمایند.
 
وی در ادامه از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بخش ودهیاران خواست تا نقاط حادثه خیز را بهنگام نمایند و با تعامل وهمکاری هم در ستاد بحران پیشگیرهای لازم را جهت وقوع حوادث داشته باشند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان تصریح کرد: پیش بینی یک میلیارد تومان اعتبار برای حفر دو حلقه چاه آب شُرب شهری که به میزان حدود ۵ درصد دبی آب شُرب شهر افزایش پیدا می‌کند .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز