خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه فرمانداری تالش خبر داد:

اجرای طرح GNAF در شهرستان تالش

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۹۳

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تالش از اجرای طرح جی نف GNAF در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه بررسی مشکلات و موانع تسریع در فرایند اجرای طرح جی نف GNAF با حضور اعضای ذیربط به ریاست زینب افراز معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تالش برگزار شد .

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تالش با تشریح طرح جی نف گفت : با دستور رئیس جمهور طرح جی نف به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران واگذار شد که با کمک 13 سازمان و شرکت این طرح را اجرایی کند .

افراز افزود : این طرح در ۳ بخش کدپستی، کدیونیک یا امکان اختصاصی طول و عرض جغرافیائی مکان‌ها و سامانه یکپارچه سرویس تقسیم می‌شود.

معاون برنامه ریزی عنوان کرد : که در اجرای آن خیابانها ، محلات و کوچه ها در شهرها و روستاها همنام سازی می شوند و همچنین طرح پلاک گذاری هم در شهرها و روستاها اجرا می شود .

وی افزود: با اجرای این طرح مکان‌ها با یک کد شناخته می‌شوند و مردم از سردرگمی درباره آدرس دهی خارج می شوند.

معاون فرماندار عنوان کرد : براین اساس این پروژه به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری در دو بخش نشانی استاندارد و سیستم یکپارچه سازی املاک کشوردر دستور کار قرار گرفته است.

افراز در پایان گفت: جهت تسریع در اجرای این پروژه نیاز به تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه بخصوص دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با اداره پست است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز