خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی خواستار شد:

فضای تقاضا برای تولیدکنندگان داخلی را ایجاد کنید/ لزوم حمایت از جوانان کارآفرین و تولیدکننده توسط مسئولان

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۳۰۸

نماینده ولی فقیه در گیلان شهرک های صنعتی را پیشانی حیات اجتماعی و زندگی مدرن مردم عنوان کرد و گفت: اعمال تحریم ها زمینه را برای رشد واحدهای تولیدی در کشور فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان با قدردانی از تلاش اهالی صنعت، تولید و کارآفرینی گیلان اظهار کرد: بنگاه های کوچک تولیدی را تقویت کنید.

وی، نظارت را سبب جلوگیری از ضرر و زیان واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: نظارت موجب می شود پاسخگویی مدیران در واحدها بهتر و بیشتر شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهرک های صنعتی پیشانی حیات اجتماعی و زندگی مدرن مردم هستند، تصریح کرد: اعمال تحریم ها زمینه را برای رشد واحدهای تولیدی در کشور فراهم کرده است.

آیت الله فلاحتی، زندگی اجتماعی امروز بشر را وابسته به روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با دنیا دانست و بیان کرد: ژاپن به خاطر انزوا پس از جنگ جهانی دوم به جایی رسیده که اکنون محصولات این کشور در خانه تمام مردم دنیا وجود دارد.

وی به استقبال کشورهای همسایه نسبت به کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: کشورهای منطقه تشنه و خواستار محصولات ایرانی هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فعالیت خوب شرکت شهرک های صنعتی استان به ویژه در یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: گیلان از مدیران خوب و کارآمدی برخوردار است.

آیت الله فلاحتی بر تداوم تقویت واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده تاکید کرد و یادآور شد: نظارت جدی بر واحدهای مذکور داشته باشید تا از آسیب ها به واحدها جلوگیری شود.

وی، خواستار ایجاد فضای تقاضا برای تولیدکنندگان داخلی شد و اظهار کرد: کشورهای آسیای میانه، ترکیه، عراق و افغانستان با جدیت در تلاش هستند روابط اقتصادی خود با ایران را تقویت کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه احداث ادامه راه آهن قزوین – رشت به انزلی و رشت به آستارا موجب سهولت صادرات محصولات کشاورزی و صنعتی گیلان به خارج از کشور می شود، تصریح کرد: احداث راه آهن مذکور برای کشورهای آسیای میانه و ایران به منزله برد – برد است.

آیت الله فلاحتی، بازاریابی را هنر دانست و افزود: بیش از تولید کالا باید بازاریابی خوبی برای فروش محصول داشته باشید ضمن اینکه کالا باید براساس نیاز بازار تولید شود.

وی با تاکید بر حمایت جوانان کارآفرین و تولیدکننده، بیان کرد: پیگیر کارهای تولیدیکنندگان باشید و از کاغذبازی اداری پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار اتقان کاری به ویژه در تولید کالای ایرانی شد و گفت: یکی از ارکان صادرات بسته بندی است و محصولات کشاورزی و تولیدی گیلان را می توان با بسته بندی مناسب صادر کرد ضمن اینکه برندسازی باید منطبق با نیازهای متقاضیان باشد.

آیت الله فلاحتی با آرزوی توفیق برای مدیران شرکت شهرک های صنعتی گیلان، یادآور شد: به فکر ارتقای توانمندی تولیدکنندگان باشید.
 

احداث ۶ تصفیه خانه جدید در شهرک های صنعتی گیلان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان نیز در دیدار مذکور به وجود ۳۳ شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری در استان اشاره کرد و گفت: شهرک های مذکور در مساحت یک هزار و ۸۴۰ هکتار در مناطق مختلف گیلان هستند.

احمدعلی شهیدی با اشاره به ارائه آموزش رایگان به واحدهای تولیدی گیلان، بیان کرد: سال گذشته به ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب ۱۶۰ دوره در بخش های کارشناسی، کارگری و مدیریتی آموزش رایگان داده شده است.

وی از ۹ تصفیه خانه در حال بهره برداری در شهرک های صنعتی گیلان خبر داد و تصریح کرد: اکنون ۶ تصفیه خانه در حال احداث و دو تصفیه خانه در حال طراحی برای شهرک های صنعتی استان داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز