خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی خبر داد:

روزانه شاهد توسعه 20 روستا در بخش ارتباطات هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۷۷۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روزانه شاهد توسعه ارتباطات در ۲۰ روستای کشور هستیم و افزایش ظرفیت ارتباطات روستایی همچنان در دستور کار است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، محمدجواد آذری جهرمی در نشست کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در فرمانداری لاهیجان اظهار داشت: افزایش ظرفیت ارتباطات روستایی تا دهه فجر امسال صورت می گیرد.

وی به توسعه ارتباطات گیلان اشاره و اضافه کرد: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای این دو شهرستان اختصاص یافته که اعتبار قابل توجهی است و شبکه های WLL تلفن همراه آنها که مربوط به دو دهه قبل بود، ارتقا یافته که کار بزرگی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه موضوع تلفن‌های قدیمی لاهیجان و سیاهکل رفع شده، خواستار برنامه ریزی و اهتمام مسئولان محلی برای توسعه برق دیلمان شد و افزود: اگر این مشکل حل شود، تا پایان امسال هم فیبر نوری و هم دکل های مسیر ۵۴ کیلومتری سیاهکل به دیلمان انجام خواهد شد.

آذری جهرمی با اشاره به دزدیده شدن کابل های بیش از ۶۰۰ روستا گفت: توسعه ارتباطات در این مناطق، پسرفت داشته و به شرکت مخابرات ایران مهلت داده ایم که تا پایان امسال مشکلات مناطق یادشده را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط سه روستا در لاهیجان، لنگرود و سیاهکل نیز به دلیل دزدیده شدن کابل آنها قطع است که باید تا پایان شهریور این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز