خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

درخشش نام گیلان در حوزه ورزش مرهون تلاش‌های اصحاب رسانه است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۷۴

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه حوزه ورزش گفت: اعتلای نام گیلان با تلاش، همراهی و تعامل اصحاب رسانه و مسئولان میسر است.

به گزارش ایلنا از رشت، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: اگر چه از روز 17 مرداد و تاریخ پاسداشت روز خبرنگار گذشته است اما بر خود وظیفه می‌دانیم که از زحمات تلاشگران عرصه خبر تقدیر کنیم.

وی افزود: از طرف جامعه ورزشی خسته نباشید می‌گوییم به اصحاب رسانه و به جرات می توان گفت که فعالیت های اصحاب رسانه را نمی توان با عدد و رقم سنجید.

بخشی با اشاره به فراز و نشیب های کار رسانه اذعان داشت: فعالان عرصه خبر باید عشق این کار را داشته باشند و خبر و خبرنگاری ذات هنرمند و دلسوز را می طلبد.

وی با اشاره به فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از زمان تصدی خود تاکنون گفت: در سال 97 و اوایل سال 98 خوشبختانه روزهای خوبی را در ورزش گیلان داشته ایم و توانستیم  با کمک اصحاب رسانه ایام خوب ورزش گیلان را اطلاع رسانی کنیم و خرسندیم که این تعامل وجود دارد و تمام تلاش‌مان را به خرج می دهیم که تعامل با خبرنگاران را افزایش دهیم .

وی ادامه داد : وظیفه ما این است که به عنوان یک گیلانی و ایرانی از دولت و برنامه های آن حمایت کنیم و برای حوزه ورزش استان نیز رویدادهای مهمی پیش بینی و برخی از این رویدادها بنا به تقویم ورزشی اجرایی شده است.

بخشی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور معاون وزیر ورزش و به میزبانی گیلان در هفته گذشته، اظهار داشت: المپیاد استعدادیابی در 4 رشته ورزشی از مهمترین المپیادهای کشور است که آینده ورزشی کشور ما را با انتخاب ورزشکاران مستعد رقم می زند و ما با توانمندی استان گیلان میزبان این المپیاد و المپیادهای دیگر هستیم .

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ورزشکاران استان می توانند در میادین بین المللی برای کشورمان خوش بدرخشند، گفت: امیدواریم که شاهد موفقیت ورزشکاران گیلانی در عرصه بین المللی و علی الخصوص المپیک 2020 باشیم چون سالهای زیادی است که پس از کسب مدال المپیک توسط مرحوم نامجو مدال المپیک دیگری که ورزشکاران گیلانی دریافت کنند، نداشته ایم و امیدواریم که در این دوره از مسابقات المپیک ورزشکاران خطه گیلان موفق و پیروز باشند.

بخشی با یادآوری فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد : دو سهمیه المپیک” هادی پور” و “رهبری” از استان گیلان  در سطح بین المللی تقریبا قطعی شده است و امیدواریم که مدال المپیک نیز توسط این عزیزان کسب شود .

وی با قدردانی از اصحاب رسانه افزود : امیدوارم که اصحاب رسانه قوت قلبی برای اداره کل ورزش و جوانان استان باشند و اگر استان گیلان در جایی می درخشد به مدد شما اصحاب رسانه است و امیدواریم که همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم موجب اعتلای نام گیلان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز