خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل جدید دادگستری گیلان:

قول می‌دهم بر مبنای عقلانیت در گیلان تصمیم بگیرم

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۰۸۹

رئیس کل جدید دادگستری استان گیلان با حضور حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضا معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس‌کل جدید دادگستری گیلان با بیان اینکه ما در اسلام نظام‌ داریم، اظهار کرد: این نظام در تمامی زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی وجود دارد.

حجت‌الاسلام‌ حمزه خلیلی با تأکید بر نظام سازی در دستگاه قضا بیان کرد: حدود چهار دهه از توسعه صحبت می‌شود و ساختار سازی، قالب‌سازی و نظام سازی اسلامی از سیاست قوه قضائیه است.

خلیلی با تأکید بر نظارت دقیق و عظیم‌تر در عصر جدید دستگاه قضا گفت: یک قاضی و یک کارمند در دستگاه قضا بسیار در معرض نظارت هستند چراکه مسئولیت در امر قضا بسیار بزرگ و وسوسه در آن نیز فراوان است.

وی با اشاره به کمترین تخلف موجود ساختاری در دستگاه قضا افزود: به دلیل حساس بودن دستگاه قضا و اثرگذاری آن، تعداد کم تخلف و ریزش در دستگاه قضایی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس‌کل دادگستری گیلان با تأکید بر شناخت بیشتر استان گیلان و تصمیم‌گیری برمبنای عقلانیت بیان کرد: قول می‌دهم بر مبنای عقلانیت در استان تصمیم بگیرم و از عدالت فاصله نگیرم زیرا برای قضاوت بر مبنای عدالت بسیار حساس هستم.

خلیلی با اشاره به پیشینه خود و اهتمام بر مطالبه‌گری در استان گفت: در ۶ عملیات جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتم و صحنه‌هایی را دیده‌ام که پیوسته در رفتار و عمل خود آن را لحاظ می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز