خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فنی حرفه ای گیلان خبرداد:

اجرای طرح خانه های کارآفرینی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۷۸۵

مدیر کل فنی حرفه ای گیلان با بیان اینکه طرح خانه های کارآفرینی برای نخستین بار در ایران و گیلان اجرا می‌شود گفت:لازم است مکانی مناسب برای این طرح‌ها در اختیار فنی حرفه ای استان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت،  محمد حسینی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان، شامگاه دیروز در جلسه شورای مهارت استان گیلان اظهار داشت: مجموعه فنی و حرفه ای استان گیلان درحال حاضر در حوزه صنایع دستی ۸۰رشته را به هنرجویان آموزش می دهد.

حسینی با بیان اینکه طرح خانه های کارآفرینی برای نخستین بار در ایران و گیلان اجرا می‌شود  گفت: قرار است برای افرادی که قصد توسعه کسب کار خود را دارند ،فضایی فراهم کنیم تا محصولات و تولیدات خود را بفروشند و لازم است که مکانی مناسب برای این طرح‌ها در اختیار فنی حرفه ای استان قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به طرح چند منبع در آمدی کردن روستاییان خاطرنشان کرد:توسعه منابع درآمدی روستاییان با آموزش تلفیقی رشته های دارای ارزش افزوده هدف های این طرح است و تحقق آن مستلزم این است که رشته های دارای ارزش افزوده و اشتغال متناسب با ظرفیت های هر شهرستانی شناسایی شوند.

حسینی گفت : برای ساماندهی مهارت آموزان و  شاغلان حوزه  صنعت ساختمان ،طرح مشترکی با همکاری دفتر فنی استانداری گیلان آماده اجرا داریم تا بواسطه آن پیمانکاران بتوانند تمامی استادکاران ساختمانی را ساماندهی کنند.

مدیر کل فنی حرفه ای استان گیلان در پایان  تصریح کرد:طرحی نیز با کمک دستگاه های اجرایی استان گیلان در نظر داریم که طی آن‌ اجرای آموزش دوگانه ،پذیرش دانشجو بعنوان کارآموزان کارگاه های آموزشی ،اجرای آموزش ها در محیط واقعی کار و اجرای طرح اقدام مشترک با سایر دستگاه ها در تربیت نیروی انسانی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز