خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی خواستار شد:

برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی/ لزوم آموزش شیوه‌های نوین تربیت اسلامی به مربیان مهدکودک

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۳۵۹

نماینده ولی فقیه در گیلان به برنامه شبکه خبر درباره حادثه خمام اشاره کرد و گفت: مردم از مسئولان انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با رئیس، شورای معاونین و شبکه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت تاسیس این سازمان به فرمان امام(ره) در یکم تیرماه سال ۱۳۶۰ اظهار کرد: ایام الله تشکیل تبلیغات اسلامی را تبریک می‌گویم و از تلاش‌های خاموش و پنهان کارکنان این سازمان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی پنهان، ناشناحته و گسترده است؛ ضمن اینکه مورد توجه مسئولان واقع نمی شوند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تنها جایی که در نظام اسلامی سرمایه گذاری نمی شود و یا سرمایه گذاری در آن نادر بوده تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: صمیمانه قدردان تلاش‌های متولیان سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و فعالیت های انجام شده را درک می کنیم.

آیت الله فلاحتی، خواستار وجود رابطی برای رسیدگی به امور روحانیون در مناطق مختلف گیلان شد و بیان کرد: توجه به روحانیون و خانواده آنها که در نقاط دور و نزدیک به تبلیغ دین خدا می پردازند، حائز اهمیت است.

وی بر فعالیت با اخلاص روحانیون و مبلغان تاکید کرد و گفت: خدای متعال به افراد صادق در کار کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور مبلغان در روستاهای مناطق مختلف استان، روحانیون با امواج توفنده دشمنان مواجه هستند و باید پاسخگوی این شبهات باشند.

آیت الله فلاحتی، مطالعه مستمر را راهکار پاسخگویی روحانیون به شبهات عنوان کرد و یادآور شد: در دیداری که خدمت رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردیم ایشان بر مطالعه مستمر روحانیون اصرار داشتند.

وی با بیان اینکه کوتاه سخن گفتن در خطبه ها از توصیه های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: رمز موفقیت یک طلبه در روزگار ما کوتاه سخن گفتن است.

امام جمعه رشت به ماجرای ضرب و شتم بانوی محجبه در خمام اشاره کرد و افزود: مردم از مسئولان انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر توجه به جوانان و نوجوانان، بیان کرد: ما می‌خواهیم همه مربیان مهدکودک ها و پیش دبستانی‌های گیلان در کلاس‌های آموزش شرکت کنند تا شیوه‌های نوین تربیت اسلامی برای آنها بیان شود.

اجرای طرح حمایت از فعالیت های فرهنگی در سواحل گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در دیدار مذکور به تشکیل هیات های مذهبی در تمام شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: تعداد ۲ هزار و ۱۰۷ هیات مذهبی در گیلان شناسایی شده است.

حجت الاسلام سعید مهدوی از اجرای طرح حمایت از فعالیت های فرهنگی در سواحل گیلان خبر داد و بیان کرد: به زودی طرحی که مربوط به سواحل است در شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می شود تا بتوانیم با کمک مسئولان این وضعیت را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز