خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور خمام – خشکبیجار در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۳۶۶

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور خمام – خشکبیجار در آینده نزدیک خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور خمام – خشکبیجار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه برای تعریض طرفین به عرض11 متر ، بهسازی و ارتقاء به راه اصلی جهت تعیین پیمانکار به مناقصه گذاشته شده است که پس از انتخاب پیمانکار ذیصلاح عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود :محور خمام –خشکبیجار به طول کلی 7.8 کیلومتر است که برای عملیاتی شدن به سه قطعه مجزا تقسیم شده  و برآورد اولیه آن بالغ بر 79میلیارد و 600 میلیون ریال تخمین زده شده است.

پدرام گفت: در حال حاضر دو قطعه از این محور شامل قطعه اول (خمام-کته سر) بطول3.850 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال و قطعه دوم آن بطول 1.8کیلومتر با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 750 میلیون ریال به مناقصه گذاشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: محور خشکبیجار به لشت نشاء هم برای اجرای عملیات بهسازی به سه قطعه تقسیم شده که یک قطعه ازآن بطول 2.170 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 700 میلیون ریال به مناقصه گذاشته شده و در شرف تعیین پیمانکار است که انشاء الله پس از انتخاب پیمانکار مربوطه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز