خبرگزاری کار ایران

با هدف رفع مشکلات آبرسانی صورت گرفت؛

سفر یکروزه مدیرعامل شرکت آبفار گیلان به شهرستان فومن

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۵۲۷

وضعیت آب آشامیدنی روستاهای شهرستان فومن در سفر یکروزه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان به این شهرستان بررسی شد.

به گزارش ایلنا از فومن، محب‌علی رنج‌ور در جلسه با فرماندار فومن با اشاره به اینکه هم اکنون 17 هزار و 950 مشترک روستایی این شهرستان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت: رفع ضعف و اُفت فشار آب بیش از 30 روستای شهرستان فومن در دستور کار است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه بازسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی نیازمند تخصیص اعتبارات است، از اصلاح، بازسازی و رفع نواقص شبکه آبرسانی 25 روستای این شهرستان خبر داد. 

رنج ور افزود: در تلاشیم به خانوارهای فاقد آب شرب روستاهای شلشدره، شالتوک، سید آباد و تیمورکوه آبرسانی شود.

وی، با اشاره به اینکه طرح تامین پایدار و تقویت فشار آب آشامیدنی روستاهای کلرم، توسه کله، ازبر، کیش رودبار، گیگاسر، سه پیران، گوشلوندان، تازه آباد کلاشم، رودپیش، قلعه رودخان، پامسار، قلعه کل، خانوانه، میانرز، سند بالا و پایین، کرد آباد، خشکنودهان و گوراب پس در دست بررسی است، گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع و مناسب اعتبارات، طرح های پیش بینی شده در حوزه آب شرب روستایی شهرستان فومن در زمان کوتاهی اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز