خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

37 میلیون متر مکعب آب بدون درآمد روستایی در گیلان/ مخازن ذخیره سازی آب روستایی بطور مستمر بازدید و پایش می شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۴۱

مدیرعامل آبفار گیلان درباره میزان آب بدون درآمد در شبکه آب روستایی این استان خاطرنشان کرد: میزان آب بدون درآمد شرکت در سال 97 برابر با 37 میلیون و 670 هزار مترمکعب است.

محبعلی رنج‌ور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رشت با بیان اینکه خدمات الکترونیک شرکت آبفار گیلان از طریق پرتال این شرکت به آدرس WWW.GUILAN-ABFAR.IR به مشترکین ارائه می شود اظهار داشت: این خدمات شامل خدمات واگذاری انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از واگذاری انشعاب مانند اعلام کارکرد کنتور، بررسی صورتحساب، امکان پرداخت صورتحساب، تغییر کاربری انشعاب، تعویض کنتور، تفکیک کنتور، تغییر مشخصات، صورتحساب میان دوره و … است.

وی درباره میزان آب بدون درآمد در شبکه آب روستایی این استان خاطرنشان کرد: میزان آب بدون درآمد شرکت در سال 97 برابر با 37 میلیون و 670 هزار مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان افزود: مدیریت فشار شبکه‌های آبرسانی، مدیریت حوادث، نصب تجهیزات اندازه گیری، تعویض کنتورهای خراب، جمع آوری انشعابات غیرمجاز، تغییر در شیوه های واگذاری خدمات بهره برداری از جمله برنامه های ما برای کاهش آب بدون درآمد در استان است.

رنج‌ور با بیان اینکه بازدید از تجهیزات پمپاژ و ذخیره‌سازی نیز بطور مستمر توسط مدیران و کارشناسان امور آبفار شهرستان‌ها و کارشناسان مرکز بهداشت انجام می‌شود گفت:گندزدایی و شستشوی مخازن، شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب بر اساس نتایج آزمون HPC انجام می شود. در برخی پروژه ها ماهانه و در برخی 3 ماهه، 6 ماهه و یکساله خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز