خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفار گیلان به ایلنا خبر داد؛

آبرسانی به 45 روستا با جمعیت 21 هزار نفری / اجرای شبکه فاضلاب در 7 روستای گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۲۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه در سال 97 به 45 روستا با جمعیتی بالغ بر 21964 نفر آبرسانی شد گفت: سیل سال جاری به تاسیسات آبرسانی 17 روستای گیلان بیش از 6 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

محبعلی رنج ور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رشت با بیان اینکه  میز خدمت در ستاد شرکت و امور آبفار 16 شهرستان استان دایر است اظهار داشت: خدمات واگذاری انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از واگذاری انشعاب به مشترکان محترم ارائه می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه در سال 97 به 45 روستا با جمعیتی بالغ بر 21964 نفر آبرسانی شد گفت: روستاهای مبارک آباد رشت، ویرمونی آستارا، پاشاکی بالا و پایین لاهیجان و امامزاده ابراهیم شفت از سیستم جمع آوری فاضلاب بهره‌مند هستند.

وی افزود:همچنین در مناطق بوم گردی (مجتمع‌های تفریحی و گردشگری) روستاهای محسن آباد و دستک آستانه اشرفیه، گشت رودخان فومن و طاسکوه ماسال نیز شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده است.

رنج ور خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی طرح فاضلاب در روستاهای قاسم آباد رودسر، کیسم آستانه اشرفیه، نوخاله صومعه سرا، حسن رود لیجارکی انزلی و امامزاده هاشم رشت با هزینه ای بیش از 510 میلیارد ریال در دست اجراست.

مدیرعامل آبفار گیلان همچنین خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات استانی نیز طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در روستاهای پلنگ پشت شفت و فاز دوم امامزاده ابراهیم با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال در حال اجراست.

رنج ور در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص میزان خسارات سیل های فروردین ماه به تاسیسات آب روستایی و روند بازسازی این تاسیسات گفت:سیل سال جاری به تاسیسات آبرسانی 17 روستای گیلان بیش از 6 میلیارد ریال خسارت وارد کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز