خبرگزاری کار ایران

در آستانه فینال جام حذفی؛

بلیت فروشی آنلاین بازی داماش و پرسپولیس منتفی شد/هواداران ساعت 15 خود را به ورزشگاه برسانند

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۱۵۱

در حالی که یک روز به دیدار حساس فینال جام حذفی باقی مانده ،اعلام شد بلیت فروشی الکترونیکی در کار نخواهد بود و هواداران می توانند از ساعت 15 در درب ورودی ورزشگاه برای تماشای این بازی بلیت تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت،دیدار پایانی جام حذفی فوتبال کشور فردا یکشنبه - 12 خرداد ماه -  و از ساعت 21 در  ورزشگاه  شهدای فولاد خوزستان برگزار می شود.

در حالی که یک روز به این دیدار حساس باقی مانده اعلام شد بلیت فروشی الکترونیکی در کار نخواهد بود و هواداران می توانند از ساعت 15 در درب ورودی ورزشگاه برای تماشای این بازی بلیت تهیه کنند.

داماش گیلان فصل گذشته را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری کرده و در دیدار پلی آف این لیگ که با حواشی زیادی از جمله اشتباهات عجیب و تاثیرگذار داوری همراه بود از صعود به لیگ دست اول کشور باز ماند و تلاش ها برای احقاق حقوق این تیم پرطرفدار گیلانی که با شگفتی سازی به فینال جام حذفی راه پیدا کرده ادامه دارد.

از سوی دیگر تیم پرسپولیس تهران قهرمان پیاپی سه دوره لیگ برتر با بازیکنانی که قرارداد هریک از آنها معادل ارزش قرارداد تمام تیم داماش است،در ورزشگاه شهدای فولاد به دنبال ثبت دوگانه لیگ برتر و جام حذفی به نام خود است.

کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در این دیدار را به شرح زیر اعلام کرد:

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: بابک داوری – علی دودانگه

داوران پشت دروازه: حسین زرگر – کوپال ناظمی

داور چهارم: حسین مرادی

ناظر داوری: زاهد بحرینی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز