خبرگزاری کار ایران

به منظور فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی؛

زیرساخت های ارتباطی و تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۱۹۲

دبیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان گیلان گفت: زیرساخت های ارتباطی و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری جهت برگزاری هرچه مطلوب تر انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده سازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست بررسی و هماهنگ سازی زیرساخت های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سالجاری با حضور اعضای کمیته  فناوری اطلاعات و نمایندگان فرمانداری ها برگزار شد. 

در این نشست مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه بهتر این انتخابات و پیش بینی امکانات زیرساختی برای اجرای این رویداد بزرگ ملی در چارچوب اهداف و برنامه های وزارت کشور گفت: هیچ یک از شعب اخذ رأی نباید در روز انتخابات off line باشد. 
سعید زاهدی همچنین تجهیز و برنامه ریزی سخت افزاری برای شعب اخذ رأی به منظور احراز هویت سریع و مطمئن برخط رأی دهندگان را از مهم ترین وظایف حوزه فناوری اطلاعات دانست و افزود:با در نظر گرفتن تجربیات فنی و زیرساختی گذشته و امکانات بروز فناوری اطلاعات بتوان در برگزاری انتخابات پرشور نقش ارزنده ای ارائه کرد.
این عضو ستاد انتخابات استان گفت: بررسی نرم افزارهای مورد نیاز، آموزش کارکنان و مشکلات قابل پیش بینی، ارتقاء و تبدیل وضعیت سیستم ها، ساماندهی وضعیت امنیت اطلاعات، ارتقای شبکه ارتباطی از دیگر برنامه های کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات می باشد که به جد در این کمیته در دست ارزیابی و اقدام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز