خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

برای رشد و توسعه جامعه باید از تجربه ارزنده پیشکسوتان بهره مند شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۶۷۷

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در نشست صمیمی با پیشکسوتان فوتبال شهرستان اظهار داشت: برای رشد و توسعه جامعه باید از تجربه ارزنده پیشکسوتان بهره مند شد.

به گزارش ایلنا از استارا، حسن رستم‌زاد فرماندار آستارا بیان کرد: باید از ظرفیت پیشکسوتان فوتبال آستارا در راستای تقویت تیم‌های پایه شهرستان به خوبی استفاده شود و در این راستا اختصاص زمین برای پیشکسوتان این رشته در شهرستان را با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی گیلان پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: جهت ایجاد و توسعه زمین‌های ورزشی فوتبال در شهرستان با توجه به وجود استعدادهای بالا و نیز تیم های شایسته و فنی اداره ورزش و جوانان و دستگاه های اجرایی مرتبط همت و پیگیری ویژه داشته باشند.
 
رستم زاد افزود: آغاز عملیات نصب چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت و موافقت اداره کل ورزش و جوانان گیلان با ایجاد پنج زمین ورزشی در روستاهای آستارا از جمله اقدامات مهمی است که انجام شده است.
 
وی اضافه کرد: طرح چمن مصنوعی فوتبال تا تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید و پنج میلیارد ریال اعتبار نیز برای راه اندازی پیست تارتان در ورزشگاه وحدت آستارا اختصاص یافته است.
 
وی بیان کرد: ظرف سه ماه گذشته 13 مدیر کل استانی به شهرستان آستارا در جهت دستور استاندار محترم و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی استانداری با هدف بازدید های میدانی و هماهنگی بیشتر ادارات کل با دستگاه های شهرستانی و رفع مشکلات در بازه زمانی کوتاه سفر کرده اند.
 
وی یادآور شد: مسائل حوزه ورزش نیز با جدیت پیگیری می شود و زیرساخت های ورزش این شهرستان به دلیل داشتن تیم های فوتبال در لیگ های دسته دوم و سوم کشور باید توسعه پیدا کند.
 
فرماندار آستارا گفت: دستگاه های اجرایی نیز در حد توان خود باید به پویایی برنامه های ورزشی و تقویت امکانات در این حوزه کمک کنند و شهرستان آستارا به لحاظ برخورداری از موقعیت ممتاز فرهنگی و اقتصادی باید به جایگاه حقیقی خود در ورزش نیز دست پیدا کند.
 
رستم زاد ارائه طرح های جدید در برنامه های ورزشی را خواستار شد و اظهار کرد: هیات های ورزشی نیاز به تحول دارند و نوع رویکردها در هدایت هیات ها باید به سمت خلاقیت باشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز