خبرگزاری کار ایران

فرماندار انزلی:

دستگاه های متولی برای پرکردن اوقات جوانان برنامه ارائه دهند

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۵۴۲

فرماندار شهرستان انزلی تاکید کرد: دستگاه های متولی ساماندهی امور جوانان باید برای پرکردن اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان و سایر فصول سال برنامه راهبردی و کاربردی ارائه دهند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، اسماعیل حیدری آزاد در جلسه ستاد ساماندهی جوانان بندرانزلی اظهار کرد: جوانان تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند و اگر قرار است آینده سازان این مملکت جوانان باشند باید برنامه ریزان علاوه بر مطالعه بیشتر ، برنامه های جامع تری ارائه کنند.

وی با اشاره به وجود گسست بین جوانان و مسئولان در جامعه کنونی افزود: متاسفانه در حال حاضر در برخی از موارد در خصوص ساماندهی جوانان کاستی هایی وجود دارد که باید جبران شود.
 
حیدری آزاد با بیان اینکه جوانان از مسئولان انتظارات بجایی دارند تاکید کرد: باید نقاط ضعفمان را بپذیریم و همیشه قرار نیست از هم تشکر کنیم.
 
حیدری آزاد با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته ساماندهی و هماهنگی برنامه ریزی اوقات فراغت زیر مجموعه ستاد ساماندهی جوانان گفت: باید از جوانان شایسته دارای سبک و ایده، و نخبگان این شهر ساحلی در همه زمینه های علمی و ورزشی و فرهنگی و اجتماعی در جلسات ستاد ساماندهی جوانان استفاده شود تا ایده ها و نظرات خود را ارائه دهند.
 
وی با بیان اینکه با حمایت دستگاه های اجرایی مانند شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری تئاتر خیابانی و سایر برنامه های فرهنگی دیگر افزود: می توان با برگزاری تئاتر خیابانی علاوه بر ایجاد جاذبه برای شهروندان و گردشگران و همچنین پرگردن اوقات فراغت جوانان ، مفاهیم و آسیب های اجتماعی شهرستان را نیز منتقل کرد.
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز