خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز شوراها صورت گرفت؛

حضور رئیس شورای شهر رشت در جمع روسای شوراهای دانش آموزی

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۴۹

رئیس شورای شهر رشت به مناسبت روز شوراها در جمع روسای شوراهای دانش آموزی رشت حضور یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی با حضور در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا و در جمع روسای شوراهای دانش آموزی شهرستان رشت، هفته معلم را به همه معلمان سختکوش و پرتلاش شهر رشت و به ویژه فرهنگیان حاضر در جلسه و عاقل منش به عنوان عضو فرهنگی شورا تبریک گفت و تاکید کرد: یکی از بهترین روزهای زندگی من روز افتتاحیه مجلس دانش آموری در استان گیلان بود.

رئیس‌شورا با اشاره به اینکه وقتی در جمع جوانانی که با شور و حرارت و بسیار پرانرژی و شاداب سخن می‌گویند حاضر می‌شوم، احساس مسرت و خوشحالی می‌کنم، بیان داشت: از اینکه به عنوان عضو جوان شورای شهر رشت بزرگواران این شورا به یک جوان اعتماد کردند و او را با بزرگ منشی خاص خودشان به عنوان ریاست شورا برگزیدند، بسیار حس خوبی به من دست می دهد و سپاسگزارم.
 
وی خطاب به دانش آموزان گفت: من دوستان زیادی در رده سنی شما دارم که همیشه به من مشاوره می‌دهند و در زمینه های مختلف با هم تبادل نظر می‌کنیم و امیدوارم بتوانم از کمک و همراهی شما نیز بهره ببرم.
 
علوی افزود: پس از ۲۰ سال شوراهای دانش‌آموزی موازی با شوراهای شهر دوام و قوام یافته اند، امیدوارم ماحصل کار و تلاش شما در مجموعه تصمیم گیری‌های شهری نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان به ویژه منتخبان آنها در شوراهای دانش آموزی بیان داشت: بدون شک شما آینده سازان این مملکت هستید و روزی هر یک از شما یک مسئولیت در بخش‌های مختلف خواهید پذیرفت. من برای شما در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت می کنم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز